|  | 
|  25.01.2017, 10:55 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			To ja się nie będę chwalił ile natrzaskałem motogodzin Huską TE450, zliczowalibyście mnie za to   Padły mi łożysko na wale, a jakieś 100mh później łożyska na wałkach rozrządu zaczęły huczeć. Najlepsze jest to ,że po rozebraniu silnika w mak, cylinder oraz tłok nie miały śladów zużycia. Nie wiem czy ktm by wytrzymał taki przebieg, motocykl sprzedałem oczywiście informując o wszystkim kupującego. Z tego co mi wiadomo śmiga dalej na tym samym tłoku i cylindrze. 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR Ostatnio edytowane przez Lucky Luke : 26.01.2017 o 10:06 | 
|   |   | 
|  25.01.2017, 11:05 | #2 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Huski made in Varese niczym nie ustępowały Ktm, ich mała popularność wynikała ze źle działającej sieci dystrybucji części i serwisu po za IT.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |