![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Siedlce
Posty: 11
Motocykl: RD03
![]() Online: 13 godz 36 min 15 s
|
![]()
12,5 v akumulator ?
trochę mało, kiedyś czytałem że od 12,6 poniżej zaczyna się zasiarczać. Co najmniej 12,8. Chyba że aku jest stary to już może nie trzymać jak należy. Są w sumie prostowniki regenerujące ale czy to prawda kto wie. np. Ctek 5.0. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niskie ładowanie. | Zet Johny | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 01.08.2014 13:10 |
Słabe światła. | Skydiverek | Układ elektryczny i zapłonowy | 21 | 11.10.2011 13:58 |
Obroty a ładowanie | Michal | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 03.11.2010 23:35 |