|
|
#71 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Do AJP ja ogólnie podchodzę z rezerwą. Dobrze że jest ruch w segmencie ale i tak nigdy go nie kupię. Taka XR650L czy DR650SE kosztuję nowe w US ok 6,5k$ i jak bym się decydował na lekkiego singla do turystyki off to z pewnością wolałbym kupić niezajebliwe kowadło produkowane przez japońców od dziesięcioleci (rejestrację da się ogarnąć wymaga wysiłku i czasu) w praktycznie niezmienionej formie mimo gorszego zawiasu i archaicznej konstrukcji niż zainwestować 10K ojro w wizję dualsporta Pana Pinto. Zauważyć jednak należy, że AJP to lekko stuningowany SWM RS650R, który kosztuje poniżej 30K i jakoś nie cieszy się zajebistym wzięciem choć sam nie wiem z jakiego powodu bo potencjał w mojej ocenie ma spory.
|
|
|
|
|
|
#72 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
Na moje oko, to ten SWM z PR7 wspólny ma tylko blok silnika... Cała reszta to zupełnie inny motocykl...
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Oczywiście sformułowanie "lekko stuningowany" to nadużycie
ale masa podobna, silnik ten sam, przeznaczenie również.
|
|
|
|
|
|
#74 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
SWM super dual ma koło 19 cali z przodu i prześwit 220 mm co tu porównywac z AJP.......
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
To nie jest Superdual tylko SR650R.
|
|
|
|
|
|
#76 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
Sorry masz racje
![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
|
|
|
|
#77 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Poznań i okolice
Posty: 42
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 dzień 8 godz 37 min 0
|
SWM w ww. wersji jest lżejszy i ma inny prześwit niż.wersja Superdual. Trudno porównać do AJP PR7, bo różnice są.znaczące. Np. mniejsze koła i zupełnie inny przedni zawias niż w PR7, słabsza lampa, brak owiewki i tableta
, zbiornik paliwa w innym miejscu itp. itd. Zasadniczo AJP PR7 to obok CCM-a pierwsze lekkie wyprawówki z prawdziwego zdarzenia gotowe na przygodę od razu po wyprowadzeniu z salonu.
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
Poczekam na relację z pierwszych ich WYPRAW.
|
|
|
|
|
|
#79 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s
|
Hehe, ja też
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Jeśli nie nawydziwiali w silniku i wykonania nie zlecili chińczykom którzy ulepią go z gównolitu, to silnik Huski był dopracowany i niczym nie odbiegał od konkurencji kiedy produkowano ją w Varese. Jak by jeszcze zastosowali tą samą instalacje i osprzęt to generalnie moto powinno bezproblemowo działać. Ale jakieś zintegrowane telewizory nie wróżą nic dobrego przy glebie jak dupną. Do wyprawowego moto wystarczy kontrolka ciśnienia oleju, wskaźnik temp i licznik kilometrów co by wiedzieć ile wachy w baku zostało, reszta to niepotrzebne fanaberie
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|