|
![]() |
#1 |
malarz
![]() |
![]()
Właśnie wyczytałem o co chodzi z tym euro4.
Żeby motocykl spełniał euro4, musi spełniać wymogi, czyli: ABS - wiadomo, ale podobno trwają pracę nad ustawą dopuszczającą wyjątek, czyli możliwość wyłączania abs'u np. w turystycznych enduro. Automatyczne światła - wiadomo. Przepustnica w wydechu - przy niskich obrotach zamyka się, obniżając poziom hałasu z wydechu. OBD1 - czyli system autodiagnostyczny elektryki i elektroniki... i nie wiem, czego jeszcze Odpowietrzenie zbiornika - zwykła rurka nie wystarczy jak w starszych motocyklach. W euro4 musi to być układ zamknięty z filtrem z węgla aktywnego. Katalizator - wiadomo.
__________________
Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]() Cytat:
![]() ODB1 - to akurat nie ma nic do emisji spalin ale też mnie ciekawi czy at2017 ma już to złącze... |
|
![]() |
![]() |