Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.11.2016, 20:18   #1
RAVkopytko
 
RAVkopytko's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kamieniec Wrocławski
Posty: 3,133
Motocykl: XT660Z-konik garbusek
Przebieg: Ł
RAVkopytko jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 2 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
eeee... upuszczenie oleju z air boxa i naciskanie guziczkow na wylaczonym zasilaniu plus krecenie manetka ma pomoc?! na jakiej zasadzie? wrozbita maciej by pewnie wiedzial

swoja droga to dziwne ze w nowym motocyklu zbiera sie tego oleju tak duzo.
przez ten syf czujnik w airboksie szaleje


Radiolog, takom rurkie to Pan Hąda już dawno daje od motóruf
__________________
Stary nick: Raviking GSM 505044743
Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......
RAVkopytko jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.11.2016, 22:40   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Raviking Zobacz post
przez ten syf czujnik w airboksie szaleje


Radiolog, takom rurkie to Pan Hąda już dawno daje od motóruf
największe znaczenie ma czujnik temperatury silnika, ten w airboxie daje lekką korekcję ale aby moto przez niego gasł.....

nie ma sensu dalsze dyskusja, jeżeli ktoś nie zweryfikuje podstawowych parametrów jak obroty silnika, odczyty temperatur z czujników itd.. może to być także wina elektrozaworu, który znajduje się w korpusie przepustnicy (odpowiada za bypass niby jest podane, że do wolnych obrotów) generalnie moja rada to do serwisu i niech to podłączą do czegoś odczytają wszystkie parametry (o ile się da... i przestaną ściemniać, że jak będzie częściej to zobaczą.... Skoro klient zgłasza się z problemem to jeżeli nawet nie znajdą usterki to wypadałoby sprawdzić podstawowe parametry.

Tylko obawiam, się, że większość serwisów stwierdzi, że skoro nie wywala CHECK na kokpicie (brak błędów) to problem nie istnieje. Jaki wniosek - zasięgnąć drugiej ew trzeciej opinii...u innego przedstawiciela marki.

Ostatecznie, jeżeli czujnik cieczy chłodzącej jest dostępny można podłączyć go pod potencjometr zsymulować temperaturę silnika na np. -10st C i jeżeli zawsze odpali jak należy to wygląda na to, że mapa ECU jest dla krajów z południa europy...

ps. będę śledzić wątek bo... lubię takie przypadki.
ps1. olej z odmy to kiepska konstrukcja odmy (lub kiepski olej z dużym % odparowywania) i tyle no bo przecież nie nadmierne przedmuchy po kilku tyś km.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 14.11.2016 o 22:43
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dusi ją na zimnym ozeh Uklad paliwowy i wydechowy 14 28.08.2016 09:32
Problem że startem tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 30.07.2015 12:53
Metaliczny strzał na zimnym KML Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 19.09.2011 13:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.