Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.03.2009, 10:47   #13
Diobeu
 
Diobeu's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Diobeu jest na dystyngowanej drodze
Online: 0
Domyślnie

Mały update (który to już?)
Mam jedną cewkę generatora impulsów. Oto schemat:
http://img19.imageshack.us/my.php?im...alacja0001.jpg
Do myślenia daje fakt, że różowy kabelek od modułu jest V-model only, ja mam model W, hmm, może ktoś robił instalację od nowa, może wymieniał na inną, no nic, mająć ten schemat mam kopalnię wiedzy, wystarczy przedzwonić kabelki
No to kolejna pomoc, do roboty!

I teraz jeszcze to co m wyszło z moich pomiarów: popatrzcie, usunąłem immobiliser (bo go nie mam) i domalowałem magiczną złączkę, której jeden pin ma przewodność tak jak narysowałem. Czy to nie jest po prostu zwarcie w instalacji (i czy możliwe, żeby taka instalacja działała) ?
http://img208.imageshack.us/my.php?i...cjazwarcie.jpg

I jeszcze tylko jedna mała uwaga
Siedzenie ma takie dwie podpory, z których jedna bardzo, ale to bardzo dociskała tą główną wiązkę idącą m.in. do modułu. Wczoraj to zauważyłem, przesunąłem wiązkę o 2 cm i już siedzenie się domykało.

Słuchajcie, czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jak ma włożone sprężyny dociskające tłok w gaźniku, ten tłok z iglicą i membraną, są dwie różne długości, jeden cylinder ma dłuższą, drugi krótszą.
Dziś odkryłem taką rzecz: miałem wykręconą śrubę od mieszanki 2 1/4 obrotu, a dorwałem wreszcie serwisówkę konkretnie do mojego modelu i tam stoi jak byk 1 1/4, ustawiłem tyle ale było jeszcze gorzej, co mi dało jednak trochę do myślenia, że to może być kwestia paliwa, ustawienia gaźników. Poczekam, książka przyjdzie pocztą (miałem tylko skan jednej strony) to może coś jeszcze znajdę.
W tej chwili mam zamienione te sprężyny, nie pamiętam jak, ale zamieniłem je na odwrót miejscami, jak przyszły te gaźniki, które kupiłem to je rozebrałem, tylko zapomniałem jak wyjąłem sprężyny, więc włożyłem dokładnie tak samo jak było w starych gaźnikach.
__________________
Diobeu
NT650V

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.03.2013 o 08:19
Diobeu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DLACZEGO KIRGIZ SCHODZI Z KONIA? Czyli Leszcz Adventure Team w wielkiej wyprawie badawczej do Azji centralnej czosnek Trochę dalej 230 08.11.2020 10:17
Dusi się przy nagłym dodaniu gazu fraradek Uklad paliwowy i wydechowy 33 29.03.2012 21:14
Pilne, silnik dusi a jechac cza :) Olek Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 25.09.2011 21:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.