![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Miszel ja gdy mialem Afri tez po awari orginalnej pompy zalozylem ''faceta'' i jezdzilem bezawaryjnie do sprzedazy. Nastepny wlasciciel rowniez nie mial problemow z nim dlugi czas i podejzewam ze pompa dziala w niej do dzis. Pompe zakladalem w 2009 i wiem ze dzialala nie przerwanie do 2014. Gdybym mial dzis wybierac nie zastanawial bym sie ani minuty tylko bral faceta.
Pozdro |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Dzięki za każdą informację.
Pytam bo w gruncie rzeczy jest mało informacji o doświadczeniach eksploatacyjnych Faceta. Oryginalna pompa jest znana i ogarnięta do bólu w każdym chyba aspekcie. W tym roku moja oryginalna padła na wyjeździe ostatecznie (membrana) po ok. 100kkm przebiegu. Zapasowa nowiutka chińska z Allegro (tak, tak - nie doczytałem na forum wyraźnych ostrzeżeń żeby trzymać się od tego z daleka ![]() ![]() Stąd teraz ten Facet i zbieranie info od ludzi doświadczonych z nim. Zdrówko, Miszel |
![]() |