![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 300
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 22 godz 47 min 0
|
![]()
wrocilo, do momentu jak wlaczylem swiatla drogowe.
alternator- nie wiem. ale podskocze po motór chyba. i sam z kolegą-elektrykiem se podiagnozowac sprobujemy. z Wasza pomoca ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Miałem podobnie. Wariowały wskazania na woltomierzu. Po pierwsze na początku miałem kiepsko zmasowany woltomierz. Poprawienie masy poprawiło sytuację tylko trochę. Podczas jazdy wskazania cały czas się zmieniały i były zawsze poniżej 14 V (na światłach).
Oczywiście regler rzeszowski. Badanie wskazań ładowania było dosyć skomplikowane dla mnie laika ale miałem świetną opiekę przez czerwoną linię z kolegą rafwro ![]() W zimie podczas przeglądu i pewnych modyfikacji instalacji wszystkie kostki spryskałem takim preparatem do instalacji i co chyba ważne po spryskaniu trzeba poczekać aż odparuje ten preparat albo mu pomóc np. sprężonym powietrzem. A jak jest jakiś nalot to trzeba się go pozbyć. Po tych operacjach nastała sielanka - ładowanie na światłach i z navi plus jakieś ładowanie baterii kamery lub telefonu przez gniazdo zapalniczki - 14,0 - 14,2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 600
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 1 godz 28 min 11 s
|
![]() Cytat:
https://www.youtube.com/watch?v=BDKJ_Ave56o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |