![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 863
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 2 godz 38 min 52 s
|
![]()
Witam
Wielkie dzięki za informacje zamieszczone w tym wątku. Przekaźnik zamontowany - co prawda w wiaderku ale jako że pompa taka sama więc wszystko zagadało ![]() p.s. Po 26 tys km. styki wypalone do połowy ![]() Oj pan Hąda się nie popisał ![]() Pozdro |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Czesc,
trafiłem tu bo chciałbym zamontować przekaźnik, ma tylko kilka pytań technicznych. (jakby co to proszę poprawić) 1. Rozumiem ze pompa podaje paliwo jak napięcie pojawi się na cewce pompy. 2. Styk przekaźnika jest włączony szeregowo ze stykiem oryginalnym = pracują równocześnie. i tu pytanie, czy nie da się całkowicie zrezygnować ze styku oryginalnego i sterować przekaźnik (czyli cewkę pompy) bezpośrednio /bez udziału oryginału/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie | MaRP | Uklad paliwowy i wydechowy | 57 | 04.07.2022 19:52 |
Elektronika przekaznika.... | Scorpi | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 31.03.2014 21:17 |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
Podłączenie przekaźnika świateł dla dwóch reflektorów | Stolek | Układ elektryczny i zapłonowy | 34 | 09.12.2011 12:36 |