Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.05.2016, 11:37   #1
Tank
 
Tank's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Tank jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
Domyślnie

Na pewno komputer da radę, ale polecam lekturę "Ananke" Lema...
__________________
GS über alles!!!
Tank jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2016, 14:27   #2
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,278
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 15 min 19 s
Domyślnie

Każdy motocykl wymaga personalizacji. Tak jak wychodzi z fabryki nie wszystkim odpowiada, jednak to zaledwie kilka % użytkowników, wiec producent ma na takich oczekiwania wyjebane. Nie mniej jednak ludzie na seryjnym moto jeżdżą a tylko nieliczni narzekają. Ale te głosy nielicznych są najbardziej słyszalne, reszta nie klepie w klawisze tylko robi swoje, znaczy jeździ.
Mada, 10 letnie zawieszenia EXC czy LC4 to epoka kamienia łupanego w stosunku do 10 letnich zawieszeń Showa z CR czy CRF. Nowa AT to motocykl dedykowany dla kogoś co najwyżej pojedzie szutrem czy dziurawym asfaltem, patrzmy obiektywnie na zastosowania tego moto. Marketing i reklamowe filmy nie odzwierciedlają założeń konstruktora, wymagasz więcej musisz wymienić zawias, zrobić setting i wtedy można zapierdalac po krzaczorach, pod warunkiem ze masz potencjał i doświadczenie robić to na 200 kg klocku. Zapytaj Dominika ile kosztowało go zrobienie zawieszenia w tym zajebistym niby seryjnym zawiasie w LC8, żeby dojechać do mety Tuarega.
Zdrowia.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2016, 14:36   #3
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adagiio Zobacz post
Każdy motocykl wymaga personalizacji. Tak jak wychodzi z fabryki nie wszystkim odpowiada, jednak to zaledwie kilka % użytkowników, wiec producent ma na takich oczekiwania wyjebane. Nie mniej jednak ludzie na seryjnym moto jeżdżą a tylko nieliczni narzekają. Ale te głosy nielicznych są najbardziej słyszalne, reszta nie klepie w klawisze tylko robi swoje, znaczy jeździ.
Mada, 10 letnie zawieszenia EXC czy LC4 to epoka kamienia łupanego w stosunku do 10 letnich zawieszeń Showa z CR czy CRF. Nowa AT to motocykl dedykowany dla kogoś co najwyżej pojedzie szutrem czy dziurawym asfaltem, patrzmy obiektywnie na zastosowania tego moto. Marketing i reklamowe filmy nie odzwierciedlają założeń konstruktora, wymagasz więcej musisz wymienić zawias, zrobić setting i wtedy można zapierdalac po krzaczorach, pod warunkiem ze masz potencjał i doświadczenie robić to na 200 kg klocku. Zapytaj Dominika ile kosztowało go zrobienie zawieszenia w tym zajebistym niby seryjnym zawiasie w LC8, żeby dojechać do mety Tuarega.
Zdrowia.

ok, ale czy tam jest mowa o krzaczorach? skoro mieli 200kg to raczej 2 osoby + bagaż ... czyli nic szczególnego większość tak ma. Amorek może był wadliwy i tyle po co robić z tego zamieszane... w BMW amorki z ESA też padają, bez ESA także tylko mniej. Mi nawet ohlins padł i nie był to motocykl enduro...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2016, 15:57   #4
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,278
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 15 min 19 s
Domyślnie

Bez względu na to czy jechali po szutrach, dziurawym asfalcie czy równiutką autostradą, jakiś element może ulec uszkodzeniu, spadają promy kosmiczne warte miliardy monet. A tu zdechł tylko amor i tyle.
Mada zgadzam się z Tobą, tylko ja nie kupię nowej AT, choć uważam ze to bardzo fajny motocykl. Nie wszystkie serwisy działają tak samo to wyłącznie kwestia importera i wynegocjowanych warunków.
Honda zrobiła CRF-e po to żeby zrobić na złość tym co ją kupili .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.

Ostatnio edytowane przez Adagiio : 24.05.2016 o 16:00
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2016, 21:06   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
Domyślnie

skoro mowa o gwarancjach to wg.mnie aż się prosi aby UE zrobiła z tym porządek i skończyła z jakimiś bzdurnymi wyłączeniami z gwarancji, wracając do tematu to ciekawe czy ktoś z taką odmową poszedł do sądu ? bo nie wyobrażam sobie aby sprężyna mogła się zużyć przez niewłaściwe użytkowanie zwłaszcza w tak krótkim czasie lipa materiał lub jego wada innej opcji nie ma.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 24.05.2016 o 21:16
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2016, 21:28   #6
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
Domyślnie



ma ktoś podobny problem z startem silnika? pod filmem 3 osoby potwierdziło to u siebie...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.