![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 11 godz 18 min 53 s
|
![]()
No to jak anodowana to dupa blada będę musiał znaleźć zakład który zdejmie mi ta powłokę przed ponownym anodowaniem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Nie jest anodowana- no przynajmniej w żadnej z moich 3 afryk nie była. Można to normalnie polerować i malować. A wytrzymuje długo. Moja ostatnia po solidnej polerce przez 2 lata i prawie 20 tyś km nie straciła nic z wyglądu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem - przedni błotnik zahacza o osłonę silnika. | Roger | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 34 | 11.11.2015 01:28 |