|  04.04.2016, 23:18 | #4701 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   | 
|   |   | 
|  04.04.2016, 23:26 | #4702 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 
					Posty: 109
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 19 s |   | 
|   |   | 
|  04.04.2016, 23:33 | #4703 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   Cytat: 
   Ostatnio edytowane przez mdxmd : 04.04.2016 o 23:35 | |
|   |   | 
|  04.04.2016, 23:36 | #4704 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 
					Posty: 109
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 19 s |   
			
			taaa? to sobie obejrzyj to co Jorge wrzucił i zastanów się racjonalnie jeszcze raz  http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=26060 | 
|   |   | 
|  04.04.2016, 23:36 | #4705 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Oczywiście bezawaryjność nowego produktu pana Hondy to na dziś trochę zaklęcie, ale nie bezpodstawne. To solidna firma, bez dużych wtop; z tego, co pamiętam, największy światowy producent silników benzynowych. Miałem w życiu kilka hond, wszystkie były bezawaryjne. Dlatego napisałem "ma duże szanse". | 
|   | 
|  04.04.2016, 23:39 | #4706 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lisków 
					Posty: 250
				 Motocykl: TransAlp PD06/PD10   Online: 6 dni 19 min 58 s |   
			
			Świat na głowie. Tandeta normalnością,solidność niszą  . | 
|   |   | 
|  04.04.2016, 23:45 | #4707 | 
| Kierowca bombowca  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kraków 
					Posty: 2,570
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s |   
			
			
Teges, teges.. ale HRC jest najtegesiejsza... i nie będzie inaczej. Wizualnie najbardziej teges jest czwórka HRC.. 
				__________________ AT RD07A, '98, HRC | 
|   |   | 
|  05.04.2016, 08:49 | #4708 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  05.04.2016, 09:24 | #4709 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Ale plastiki akurat się nie pogorszyły.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  05.04.2016, 10:04 | #4710 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			ja mam plastiki doskonałej jakości ale łańcuszki rozrządu czeskie ĆZain, do Czechów nic nie mam, ale poprzednio montowane były na całe życie silnika a te pepiczki 60-80.000, do tego nie przewidziano wymiany bez rozbierania całego silnika... tzn. nie można kupić zapinki do zakucia....a BMW ma wyłączność u Pepiczków i nigdzie na rynku wtórnym tego nie ma ... łańcuchy ĆZ były też montowane w napędzie F800GS, może niektórzy pamiętają ich gumowatość... dlaczego nie DID! mamy obecnie ciekawą sytuację, gdzie firmy robiące doskonałej jakości produkty są omijane przez producentów i mają się coraz gorzej a te średnie albo lipne przeżywają bum.... np. fltry MEIWA wyszły już prawie z rynku... nie patrzcie na takie pierdoły! silnik, przeniesienie napęu, zawias na tym się jeździ a plastiki ... | 
|   |   |