Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.04.2016, 20:06   #1
Smierzu


Zarejestrowany: May 2015
Posty: 109
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Smierzu jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 17 min 10 s
Domyślnie

JOŁ
Wczoraj zaliczyłem jazdę tesówką nowej AT w manualu oto moje subiektywne spostrzeżenia.
Łączna trasa jaką zrobiłem miała około 50km i obejmowała szybki przelot na obwodnicy Wawy a następnie ubłocenie świeżynki na terenie przylegającym do lotniska Okęcie
Najpierw co na duży minus:
Pierwsze co się rzuca zaraz po zajęciu miejsca za kierą, to przy moich 191cm brak komfortowej pozycji tj. kąt zgięcia kolan jest za duży. Do pełni szczęścia podnuszki musiałyby powędrować o około 5cm do dołu(albo siodło jeszcze do góry a było już niestety na maxa)
Następnie szyba powinna byś wyższa bo przy 140 urywa łeb od turbulencji.
Trochę za miękko było zestrojone przednie zawieszenie co skutkowało sowitym nurkowaniem przy ostrym hamowaniu.
Jakość plastików jest tragiczna! jak do motocykla tego typu można zamontować taki gównolit!
Opony z którymi wychodzi z fabryki na asfalcie trzymają świetnie ale na błotko, nydyrydy - jedynie such szuter to wszystko co mogą z siebie dać,
mimo wszystko podjechałem bez większego trudu pod górkę spotterską.
Co na duży plus:
To co przechodzi samo siebie to WYDECH mruczy tak że mógłbym go słuchać bez ustanku. Nareście moto z charakterem brawo!
Genialna zwrotność średnica zawracania to dokładnie miejsce parkingowe dla osobówki. Fantastyczna stabilność przy 160km/h, jak również podczas jazdy w korku.
Bardzo dobre hamulce, ABS też działa ok - plus za odłączany tył.
Kontrola trakcji - może i na mokrym asfalcie się przyda ale w terenie odłączyłem czym prędzej - generalnie zbędna.
Tylny zawias wybiera wszystko perfekcyjnie, studzienki czy poprzeczne koleiny są zupełnie nie wyczuwalne.

Reasumując:
Powiem tak jest dobrze ale... bez szału, to znaczy nie jest to motocykl wart wszystkich pieniędzy i z pewnością aktualna cena 53tysie to o 13tysięcy za dużo. ( a ceny akcesoriów to dopiero zagadka z dupy wzięta! )
Przy cenie 40tysi nie było by się do czego przyczepić nawet do tych gównianych plastików (które rażą tandetą), a tak to "Sorry Winnetou"

pzdr
Śmierzu
Smierzu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.04.2016, 15:54   #2
radekw
 
radekw's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
radekw jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Smierzu Zobacz post
JOŁ
Wczoraj zaliczyłem jazdę tesówką nowej AT w manualu oto moje subiektywne spostrzeżenia.
Łączna trasa jaką zrobiłem miała około 50km i obejmowała szybki przelot na obwodnicy Wawy a następnie ubłocenie świeżynki na terenie przylegającym do lotniska Okęcie
Najpierw co na duży minus:
Pierwsze co się rzuca zaraz po zajęciu miejsca za kierą, to przy moich 191cm brak komfortowej pozycji tj. kąt zgięcia kolan jest za duży. Do pełni szczęścia podnuszki musiałyby powędrować o około 5cm do dołu(albo siodło jeszcze do góry a było już niestety na maxa)
Następnie szyba powinna byś wyższa bo przy 140 urywa łeb od turbulencji.
Trochę za miękko było zestrojone przednie zawieszenie co skutkowało sowitym nurkowaniem przy ostrym hamowaniu.
Jakość plastików jest tragiczna! jak do motocykla tego typu można zamontować taki gównolit!
Opony z którymi wychodzi z fabryki na asfalcie trzymają świetnie ale na błotko, nydyrydy - jedynie such szuter to wszystko co mogą z siebie dać,
mimo wszystko podjechałem bez większego trudu pod górkę spotterską.
Wszystko, poza plastikami, załatwiasz akcesoriami (zarówno szyba jak i siedzenie wyższe są chyba w ofercie Hondy nawet). Zawieszenie sobie regulujesz, opony zmieniasz Dla mnie (178 cm) pozycja za kierownicą jest idealna, czy to siedzę, czy to stoję. Każdemu nie dogodzisz
radekw jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.04.2016, 17:03   #3
Smierzu


Zarejestrowany: May 2015
Posty: 109
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Smierzu jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 17 min 10 s
Domyślnie

Można wszystko tylko gdzie tu sens za taką kasę pakować jeszcze więcej bo to nie takie albo to siakie ? Można kupić odrazu Ktm za 65 tysi i sprawa załatwiona.
Twierdze że wszystko ma swoje cenę a czasami cena jest nie adekwatna.
Smierzu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.04.2016, 17:15   #4
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Zgadzam się
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.04.2016, 18:43   #5
radekw
 
radekw's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
radekw jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Smierzu Zobacz post
Można wszystko tylko gdzie tu sens za taką kasę pakować jeszcze więcej bo to nie takie albo to siakie ? Można kupić odrazu Ktm za 65 tysi i sprawa załatwiona.
Twierdze że wszystko ma swoje cenę a czasami cena jest nie adekwatna.
Odniosłem się do tego, że motocykl nie pasuje do Twojego wzrostu - można temu zaradzić akcesoriami i nie można tego uznać za wadę samego motocykla. Jeżeli KTM pasuje Ci bardziej, to wybór jest prosty. Gdyby BMW były ładniejsze (całkowicie moja subiektywna opinia), to pewnie kupiłbym właśnie ten motocykl, bo wszelkie inne cechy mi się podobają, no ale nie mogę tego wyglądu przeboleć Nigdy jednak nie przyszłoby mi do głowy traktować tego jako wadę, chociaż tu nawet akcesoriami nie poradzisz :P
radekw jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.04.2016, 18:57   #6
MarekM
 
MarekM's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Gdańsk
Posty: 585
Motocykl: nie mam AT jeszcze
MarekM jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 52 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Smierzu Zobacz post
...Można kupić od razu Ktm za 65 tysi i sprawa załatwiona...
Wątpię.

Inny budżet. Inny klient. Narzekanie bez zmian.
MarekM jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.04.2016, 19:48   #7
henry
 
henry's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: INOWŁÓDZ tel - 504894578
Posty: 332
Motocykl: RD03
henry jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 21 godz 50 min 18 s
Domyślnie

Kosmetyczna zmiana gmoli do CRF, tak samo jest w wersji nr I




henry jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.04.2016, 19:49   #8
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

manewrowanie pomiędzy w korku 7:53

mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.04.2016, 20:33   #9
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,003
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 14 godz 56 min 41 s
Domyślnie

Henry , czemu nie ma zdjęć od przodu i od tyłu np. po boku? Jest to jedna z ważniejszych informacji użytkowych każdej konstrukcji.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.04.2016, 20:37   #10
raf
 
raf's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,139
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
raf jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 14 min 23 s
Domyślnie

Dzieju, poszukaj trochę...http://africatwin.com.pl/showpost.ph...postcount=4501
raf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.