|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
2. Mechanicznie jest to lepiej bo mniejsza dzwignia na gore (sam sie nie rozumiem co pisze). Chodzi o to zeby bylo mocowane wyzej bo lepiej z mechanicznego punktu widzenia. 3. To jest niestety baaaardzo konieczne i nie wyobrazam sobie wogole cos demontowac przy gmolach jak chce zmienic czy wyczyscic filtry!
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 50 min 33 s
|
Jakos nie spotkalem go na Forum AT,jakis nowy
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 50 min 33 s
|
Dla tych ktorzy rozumieja austryjacki.Szacun dla goscia za przejechanie prawie 600tys km na Varadero,bez problemow i trzymam kciuki za obiecane pol miliona nowa Arfyka.
![]() https://www.youtube.com/watch?v=RRN4rd12uvs |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Bo viadro to dobry sprzęt do nawijania km!
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
Nie zdał, jedna podpórka
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
błotnik urwany od mokrego piachu...nawet błota nie było.. w starej koło blokowało bo był zwykły zawias z łącznikiem co trzymało błotnik dość solidnie a w nowej mamy widać prowizorkę a nie błotnik.
|
|
|
|