|  | 
|  15.02.2016, 22:50 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			z tymi punktami mocowania gmoli to bardzo słabo jest...., chyba najlepsze byłyby obejmy (środkowa rama)  jak w starej AT a gmol silnika połączony z górnym poprzecznie bo rozwiązanie mocowane w dwóch punktach to raczej bardziej uszkodzą silnik niż zabezpieczą....  gmole, które widziałem są b.blisko bloku silnika np. z przodu i nie chciałbym mieć go wbitego do środka ..to nie dekiel, że się zmieni na drugi, blok to jednorazówka więc nie wiem co lepsze rozwalić   tu już lepiej...wizualnie bo górna poprzeczka pięknie widzie się z deklem na 1-2cm.   poniżej komentarz zbędny    i arcydzieło ...  a tutaj przeciwność powyższej fotki.. prostota najważniejsza    Ostatnio edytowane przez mdxmd : 15.02.2016 o 23:07 | 
|   |   | 
|  16.02.2016, 13:46 | #2 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 Dlaczego wlasnie nie obejma za rame jak SW motech? 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   |