Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.01.2016, 22:34   #1
borys609
 
borys609's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
borys609 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
Domyślnie

Oj tam oj tam... Mieści się? Mieści! :-)


Wysłane z ajfona..
borys609 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.01.2016, 10:21   #2
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,224
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 4 godz 2 min 10 s
Domyślnie

W Romie są dostępne od ręki a demówki jeżdżą prawie bez przerwy, zainteresowanie jest bardzo duże.
Ja pojeździłem wersją z manualna skrzynią po szuterkach i asfaltowych winklach na Sardynii, oczywista oczywistość że nie mogłem sobie pozwolić na ile bym chciał szczególnie w krzaczoarch. Najbardziej zaskoczyła mnie waga i powalająca łatwość prowadzenia, miałem wrażenie jak bym jechał czymś ważącym przynajmniej 50 kg mniej. Siedzenie wysoko, na stojaka potrzebne podwyższenie lub obniżone podnóżek, wąsko między nogami jak w starym dualowym enduro, przy hamowaniu nie przesuwa się po siedzeniu, przejechałem 370 km i wyszło średnio 5,6 litra wcale nie oszczędzając manetki.
Silnik zbiera się żwawo, nie szarpie łańcuchem jadąc na wysokim biegu małą prędkością, przewidywalnie i miękko oddaje moc. Te 95 kuni sprawiają wrażenie optymalnego rozwiązania aby nie męczyć nadmierna mocą i nieprzewidywalnością. Ale jak się chce pogonić to raz w dół i dzida, precyzja i stabilność w szybkich winklach sprawia że po kilkudziesięciu kilometrach można już zapylać jak by się sezon nią jeździło.
Na szuterkach precyzyjnie wybiera dziury i nierówności przy czym zawias nie żyje swoim życiem jak w 750-tce tylko należycie się ugina. Stabilnie na szybszych przelotówkach, nie zauważyłem noszenia w zakrętach i potrzeby korygowania obranego toru jazdy. Z łatwością wstaje na gumę, jeździłem na fabrycznym ustawieniu zawieszenia. Silnik niby ma identyczny klank jak V-ka a mimo to bardziej przypomina dwu cylindrową rzędówkę podczas jazdy, ogólnie tip top. Panowie gratuluje zakupu bo moto jest warte wszystkich wydanych dutków .
Zdrowia.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.