|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 302
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 6 dni 1 godz 20 min 26 s
|
heidenau k60 mam, na asfalcie nie mam zastrzeżeń (ale nie umiem i nie jezdze 'ostro') a w blocie (soft, i głębsze kałuże. ale żadne tam topienie
) i żwirowych leśnych duktach - ida jak należy.na anakee 2 mialem duzo wieksze klopoty w blocie i żwirze. po ''plażach'' nie jeździłem - bo jestem za kiepskim kierowca, i mam za duzy motocykl na moje mozliwosci no i heidenauy chyba mieszca sie w budzecie, kupowalem w tym roku, świeże - jakos 2mce od daty produkcji chyba |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: RLU
Posty: 960
Motocykl: RD04
Przebieg: niski;)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 21 godz 41 min 53 s
|
Miałem swego czasu w Afryce na przodzie CST C755. Niesamowicie w piachu robiła. Na asfalcie była przewidywalna i nie schodziła w oczach. Jakież było moje zdziwienie, kiedy założyłem ją do DRZ na Ukrainę
nie robiła wcale. Ale do Afry polecam jak najbardziej. No i zapytaj Suchego ile kosztuje
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
Tak, do CRF i, jak napisałem, nie zależy mi na jakiejś super przyczepności na asfalcie czy wysokiemu indeksowi prędkości bo na co dzień i na dalsze wycieczki głównie po asfalcie (szykuje mi się ok. 6000 km w przyszłym sezonie po Europie) zostawiam te szosówki, które przyjdą razem z motocyklem, a kostki chciałbym zakładać gdy będę jechał celowo w teren np. na weekend - w przyszłym sezonie będę chciał pojechać na rajd bieszczadzki i wycieczkę po Kaszubach organizowaną przez Akademię Enduro. Moje jedyne warte wzmianki doświadczenie terenowe to dwudniowy kurs na hałdzie w Przezhlebiu odbyty na GS 800, więc jestem mocno początkujący w tym zakresie i nie chcę przepłacać za opony, których możliwości i tak nie wykorzystam, bo na początku będę unikał ciężkiego terenu jak sypki piasek czy mocno błotniste szlaki.
|
|
|
|