|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  27.02.2009, 01:31 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Bartoszyce 
					Posty: 365
				 Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS   Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s |  Ohlins 46HRCS 
			
			Mam pytanie odnośnie tego amortyzatora, czy to będzie pasować do RD07a? Na stronie Ohlinsa podają, ze 64HRCS jest dedykowany miedzy innymi do Afryki. Tylko te dolne mocowanie w tym amortyzatorze jest jakieś inne i czy w razie czego da się to dostosować do Afryki  Czy to mocowanie to można jakoś dokupić i wymienić, czy jak   
				__________________ ...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre. Ostatnio edytowane przez e200g_ : 27.02.2009 o 01:51 | 
|   |   | 
|  27.02.2009, 09:05 | #2 | 
| Administrator  Zarejestrowany: Oct 2007 Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					Posty: 5,455
				 Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie Przebieg: ojojoj   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 4 s |   
			
			Powinny być widełki, z takiego "ceownika" zrobione. Dowiedz się jaką ma długość. Jeśli więcej niż 39cm to pewnie kości przydadzą się nowe do zawieszenia. 
				__________________ Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... | 
|   |   | 
|  27.02.2009, 18:05 | #3 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Gliwice 
					Posty: 247
				 Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 52 s |   
			
			Co do mocowania dolnego to w White Power w KTMcu miałem dół odkręcany, więc można było zmienić oczko na widełki i na odwrót. W Ohlinsie nie wiem, ale nie sądzę żeby robili inaczej. Mocowanie jest z aluminium, trzpień tłoka stalowy, na pewno nie jest to wykonane jako jeden element. Oznaczenie: powinno być 46 (to jest średnica tłoka). O średnicy 64 nie słyszałem. Symbol HRCS mówi o tym, że zbiornik kompensacyjny i regulacja wstępna sprężyny są na linkach/przewodach, że są regulowane napięcie wst. i tłumienie odbicia. Do tego są na pewno jakieś jeszcze cyfrowe oznaczenia. A nawet jeśli oznaczenia są takie same jak przy amorze DEDYKOWANYM przez fabrykę, czyli S 46 HR1C1S, to jest to tylko rodzaj amora. I ten sam rodzaj jest do Afryki, CebeeRy, Viadra i jeszcze czegoś. Różnica będzie w środku, w settingach, i nie będzie to działało jak trzeba, nie te tłumienia. Druga sprawa to twardość sprężyny. Tak więc poszukaj jakiegoś oznaczenia jeszcze, prócz rodzaju amora, może wtedy da się coś więcej powiedzieć. P.S. Jeśli cena jest mocno atrakcyjna, to można się bawić w przerabianie i modyfikowanie settingów. Ale to jest wyższa szkoła jazdy, niewielu to umie DOBRZE zrobić. I do tego trzeba rozbierać amorek i od nowa nabijać. A wszelkie modyfikacje i tak zacząć trzeba od założenia na motocykl i przejażdżkę, coby wiedzieć, co jest do przeróbki. Ostatnio edytowane przez BartekJ : 27.02.2009 o 18:22 | 
|   |   | 
|  27.02.2009, 18:38 | #4 | 
| Road legal  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Stolicstan 
					Posty: 1,323
				 Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter Przebieg: kręcony   Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s |   
			
			jednym słowem Panowie i Panie...jeździmy na amorkach od CBR   | 
|   |   | 
|  27.02.2009, 21:36 | #5 | 
| Mizerna Kruszynka  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Lusk 
					Posty: 833
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 110 tys   Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s |   
			
			Odnoszę wrażenie ,ze ten amor jakiś za krótki trochę. Daj se pokój z przeróbkami. Bartekj ma 120% racji i nie będzie to działać. Muszę się pochwalić że miałem Ohlinsa, i bardzo się z niego cieszyłem ale tylko przez tydzień bo jak się miałem wersje do CBR. Pisałem nawet o tym wątku http://africatwin.com.pl/showthread....0485#post30485 ,ale jak się okazało że nie da się ustawić tłumienia dobicia tak jak bym sobie tego życzył - po prostu był zakres do ścigania i podejrzewam że lekko inne flaczki i oleum. Dodam jeszcze że sprężyny nie dało się tak mocno podkręcić by nie siedziało mi dupsko jadąc z pasażerką i lekkim bagażem. O dziwo pierwsze dwa dni było ok. Zorientowalem się po tym jak jeden Irol co ma Ohlinsai na AT, zauważył że coś z moim amorem nie tak i dał się przejechać - wszystko było jasne. Potem ponowne rozkręcanie i jazda do Belfastu 150 km z amorem i rozmowa z właścicielem sklepu że wciska mi tandetę. Na rachunku wyraźnie miałem napisane że to do AT a ja mu udowodniłem mailem który dostałem od producenta po tym jak posłałem pytanie z opisem problemu i oznaczeniami seryjnymi, ze to jednak do CBR 1997 rok, odpuścił i bez problema kase zwrócił -myśle że wiedział. Niemniej mnie w dupso całujac obiecał rabaty następnym razem....może wrócę.
		 
				__________________ -Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. Ostatnio edytowane przez hero : 27.02.2009 o 21:45 Powód: bo zapomniałem i byków uczyniłem | 
|   |   | 
|  28.02.2009, 00:54 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			Jakaś ta sprężyna przy krótka jak na 22cm skoku..    Za tydzień bedę miał w rękach swoj drugi zrealizowany pomysł  Utwardzana sprężyna do AT. Pierwszą zrobiłem progresywną, wyszło ze wszystkim 350zł. Ta druga na bazie oryginału od rd07 wyjdzie kole 100zł. Opis z jazdy jak termometr osiągnie 10 stopni chociaż   | 
|   |   | 
|  28.02.2009, 02:09 | #7 | 
| Administrator  Zarejestrowany: Oct 2007 Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					Posty: 5,455
				 Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie Przebieg: ojojoj   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 4 s |   
			
			VFR750 94-97 VFR800FI 98-01 CB900F (919) 02-03 VTR1000 97-04 CBR1100XX do AT jest model: S46HR1C1S (HO 645) typ amorka jaki podajesz jest do wielu, ale wszystko to charakterystyka sciga http://www.extremebikescustoms.com/O...CLE-SHOCKS.htm 
				__________________ Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... | 
|   |   |