![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Do tego teraz klienci nie chca nic ponizej 100KM rozpieszczeni specyfikacjami konkurencji. Na koniec, pewnie dla gryzipiórków z Hondy to NC750X chyba zastapilo TA... Jest 750? jest. Nie podejzewam, ze zrobienie kolejnego modelu przekona excela finansistow z Honda. Generalnie, to jestem bardzo zaskoczony samym powstaniem AT!!! W sumie to wiele bylo trzezwego myslenia, zeby to wogole nie powstalo. Potencjalna liczba sprzedanych motocykli moze byc dosc mala... Ale nie podejzewam, ze zrobili ten motocykl tylko i dlatego zeby zaspokoic paru starych ortodoksow i pokazac sie przed BMW i KTM jaka to Honda jest cool. Pewnie bedzie sie to sprzedawalo i robilo $$$. Co mnie zdziwilo to komentarze Włochow. Myslalem, ze beda same ochy i achy. Rozmawialem z paroma osobami i podobno wielu sceptycznie do tego podchodzi. Że cena jest wysoka, moc mała. Nie mam pojecia jak Honda mogla gorzej zdefiniowac owy produkt w erze internetu. Nie podejrzewam, ze wielu powie "ok, moc jest nie duza ale pewnie wystarcza. Waga jest spora ale pewnie swietnie wywazona i jest to wytrzymaly motocykl." Raczej wszyscy patrza na to jak ociezaly i slaby! Dla mnie ktos dal naprawde doopy robiac tak oczekiwany motocykl: - Power 93.9KM - Dry Weight 208kg (STD) - Torque 98Nm Co to ma byc i dlaczego nie zrobili: - Power 100KM - Dry Weight 199kg (STD) - Torque 100Nm Oczywiscie, ze nie ma to zupelnie znaczenia dla uzytkownika. Nie wiem czy macie takie same odczucia.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 219
Motocykl: RD04
Przebieg: 106000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 33 min 34 s
|
![]()
Odczucia sa u mnie takie same ! Dwa Nm wiecej czy mniej nie maja zadnego znaczenia tak samo jak 5 kg w ta czy tamta strone. To nie jest motocykl wyczynowy na tor. Dla teoretykow wazny jest nawet ksztalt blotnika z przodu ktory gwarantuje super turbo wlasciwosci aerodynamiczne i ten jeden lub dwa rowki wiecej w moim modelu niz w twoim swiadczace o tym, ze mam lepsze osiagi i..... mozna sie tym pochwalic przy piwie !!! Nie !!! Zapominamy, ze motocykl ma dawac przyjemnosc z jazdy. Mamy sie na nim czuc przyjemnie i bezpiecznie - a jezeli do tego pozwala nam jechac przed siebe wszedzie tam gdzie zachce nam sie skrecic........
![]() Nie dotykalem jeszcze nowej AT ale mysle ze spelni takie moje osobiste wymagania ![]() Czego i Wam zycze ! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |