|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
|
![]()
co by nie trąbić to nowa AT i tak wygląda na najbardziej uniwersalne moto...
w porównaniu z moim gs 190/190 taki skok zawiasu przy porównywalnej masie motocykla to i tak super sprawa.. prześwit także... i jeżeli silnik będzie miał kulturę pracy starej AT to klekoczące i trzęsące się GS'y mają godnego konkurenta(ka) ciekaw jestem jaki ma stopień sprężania.. mój ma 12:1 i przy pomiarze kompresji prawie osiwiałem 16atm!! zaczynam się zastanawiać czy zamiast benzyny nie lać ON ![]() ![]() ![]() Jakby nie krytykować Hondy za kampanię reklamową nowej AT to jak na razie nie ma ściemy o co się bałem (bo tak było z super tenere 1200) i jeżeli pierwsza jazda pozostawi banana na gębie to tylko będzie sukcess.... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 17.10.2015 o 16:29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
![]()
Patrząc na zdjęcia, filmiki - nowa Afryka będzie znów Królową - najpiękniąjszą w tej grupie pojazdów. A KTM wyglada jak Quasimodo. Może i serce ma i siłę ale jest brzydkie. BMW jak kapryśna księżniczka.
Liczę więc że Nowa Afrika Twin będzie się zachowywać jak na Królowa przystało. Ale na fotkach reklamowych mogli ją dać z jakimiś lepszymi oponami, bardziej terenowymi. Ja to kupuję, jeszcze w tym roku ![]() ![]() |
![]() |
![]() |