|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 1,014
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s
|
po co komu gmole na pustyni
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,678
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s
|
Kamienie
A przy upadku z dużą prędkością po rozerwaniu zbiorniczka i oblaniu się paliwkiem, samozapłon itd . Wypadki się zdarzają .... niestety.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Road legal
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,323
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 8 min 14 s
|
chyba głazy a nie kamienie. Gmole najbardziej ochronią przed asfaltem bo to równa i płaska powierzchnia. na kamienie to trza by zrobić chyba taką osłonę jak pod silnikiem co najmniej. Ale wiadomo, jakaś ochrona to zawsze jest. "jakaś".
__________________
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
![]() |
Sa zajebiscie mocne, Johan mial szlifa po asfalcie (90km/h) i uderzyl w zderzak ciezarowki przy okazji i tylko mala dziurka byla (fakt paliwo wycieklo, ale to tylko jeden z 4 zbiornikow), normalnie w terenie nic sie z nimi nie dzieje... lepsze od gmoli i to znacznie...
__________________
www.motopodroze.pl |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Podróż marzenie | sambor1965 | Kwestie różne, ale podróżne. | 81 | 22.09.2011 17:03 |