|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,431
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 12 godz 45 min 35 s
|
![]()
Jak się czyta bez zrozumienia instrukcję i mimo wszystko dolewa oleju to ciśnie tegoż takie szkody może zrobić. Lepiej żeby trochę brał
![]()
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
To na zdjeciu to raczej jakies zatarte lozysko korbowodu chyba?
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,756
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 12 godz 31 min 43 s
|
![]()
No jak to nie rozumiesz...Jak dużo oleju to tłoki pociskają olej idąc w dół i robią ciśnienie. A taki ciśnienie to nie żarty...Ma wielka moc... Widziałes kiedyś koparkę? Jakie tam sakramenckie ciśnienie na tych tłokach ,że podnosi taką łychę....To taki silniczek, jak źle zrobiony to ino raz tłokiem ruszy i już...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |