|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
|
![]()
Dzięki, ja się wyleczyłem z LC8 i się z tego bardzo ciesze
![]()
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Popatrzcie sobie na normy dla innych sprzętów, producenci się po prostu zabezpieczają w instrukcjach obsługi. Zawsze mają tłumaczenie jak ktoś chce coś reklamować. To dotyczy i motocykli i samochodów.
Raszu was wkręca, ma coś uszkodzone lub jeździ tylko po pustyni i wydmach w temperaturze 40 stopni. Zdrowe Lc8, bierze mało oleju, a nowe lc8 prawie w ogole. Roni - póki nie kupisz to się nie przekonasz, a jak pojeździsz to pokochasz i wybaczysz wszystkie bolączki, których tak naprawdę wcale nie jest dużo, zdecydowanie więcej jest plotek i opinii osób, które nigdy nie miały do czynienia z tym sprzętem. Tyle, że ktm nie znosi druciarstwa i oszczędności.
__________________
Pozdrawiam Michał |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |