|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 53 min 36 s
|
![]()
W ktm też wymieniasz rzeczy ekloatacyjne z tym że jest ich więcej i robisz to częściej...
![]() Same części są tańsze, ja wszystko w ori kupuje bo zamienniki są niewiele tańsze. Ale np. 4l oleju motul 300v to 230zł, zawory na płytkach a nie na śrubkach więc koszt większy, tylna opona wytrzymuje 3-8tyś. km. zależności od stylu jazdy itp. Coś za coś moim zdaniem warto.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 30.07.2015 o 14:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 588
Motocykl: brak
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 18 godz 51 min 54 s
|
![]() Cytat:
I oleju też mniej niż 4l wchodzi ![]() Ale nie w tym rzecz. W zasadzie większy kat powinien być tańszy w serwisie bo rzadziej robi się przeglądy niż w LC4 . Tak więc najtaniej będzie się jeździło 1190-tką ![]()
__________________
Pełne zadowolenie składa się z małych uciech rozłożonych w czasie. https://www.facebook.com/CFact1/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |