![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 10 godz 59 min 28 s
|
![]()
To nie to. Na 100% nie na tylnym amorze. Jest "gumowatość" i opóźnione działanie przedniego koła. Najpierw idzie kierownica (lewo-prawo) a później koło. Mam porównanie z własną Tenerą 600 z 1987 roku - tam jest sztywno na przodzie - zarówno podczas jazdy jak i na postoju gdy koło przytrzymać.
|
![]() |
![]() |