|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: DW/RP/BHA/WE
Posty: 203
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 20 min 16 s
|
![]()
A ja się cieszę. Nowa Afryka jest 100% kontynuacją pierwowzoru. Nie za lekka, nie za ciężka a mocy o 50% więcej.
Biorąc pod uwagę upływający czas, produkty konkurencji i założenia konstruktorów: Africa 2003 =Africa 2015 I kto wie może po kilku latach przerwy- znowu wrócę do motocykla
__________________
"Jak sobie pościelesz ...to mnie zawołaj!" ![]() Ostatnio edytowane przez borunin : 24.07.2015 o 19:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Ufff..przebrnalem przez wszystko polsko i niemieckojezyczne.honda zrobila wspolczesnego nastepce Babci.Ona tez nigdy nie blyszczala w zadnej kategorii,ale byla dobrym motocyklem.Nie najlepszym,ale wyjatkowym.Jezeli ktos oczekiwal dzika na zawiasie WWPP i przeswicie Metra to chyba nie rozumie idei AT.Jest to kloc,tak jak stara,moca nie powala,innymi parametrami tez.Ale mysle,ze jest to swietny turystyk OFF.Wreszcie prawdziwe Reiseenduro.Mam wrazenie,ze bedzie niezawodnym kompanem na blizsze i dalsze wycieczki.Bardzo podoba mi sie deska rozdzielcza i ...pojemnik na plyn hamulcowy,hehe...Mysle,ze Touratech zatroszczy sie o ochrone plastikow,jakies ladne kuferki i w droge.Widze ogromny potencjal podrozniczy.Tylko cena jest nie do zaakceptowania.Moze za rok,dwa,cos uzywanego,ale jakby sie chcialo gotowy motocykl to trzeba 15 tys euro wylozyc.A w koncu ma to byc podroznik Off
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
Wygląda świetnie. Kosztuje niesamowicie (co kto woli: drogo , tanio).
Jak będzie jeździć, mam nadzieję, że posiadacze tejże tu napiszą. Być może, że Honda postanowiła nie brać udziału w wyścigu zbrojeń, a zrobić motocykl, który chociaż w części będzie oddawał coś z filozofii starej (!) AT. Czy im się udało, dopiero się przekonamy; tak samo musimy poczekać na odpowiedź rynku w kwestii sprzedaży. Mam takie odczucie, że ktoś tam jednak wczytywał się w różnojęzyczne fora i stąd taki, a nie inny motocykl. Dla mnie, poza ceną, "bomba" ![]()
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 34 s
|
![]()
a mnie ciekawi czy cylindry są razem z blokiem czy oddzielnie, w pierwszym wypadku zassie trochę mułu i po silniku...
![]() generalnie szału nie ma, ale trzyma to się kupy... tylko powinna powstać wersja touring (np. z kardanem) i adv jak ta |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Żory
Posty: 224
Motocykl: RD07
![]() Online: 6 dni 19 godz 37 min 14 s
|
![]()
__________________
CZ 350>Jawa 350 TS2x Honda CBR 1000F sc21 jedna wersja Huricane > Suzuki GSXR 750W 94'> Suzuki TL 1000S>Yamaha R1 99'> Suzuki TL 1000R > Honda Africa Twin 750 RD07a> Yamaha XT 1200 Z Super Tenere |
![]() |
![]() |