Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.07.2015, 18:21   #1
JarekAT
Centralny Jarek
 
JarekAT's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,206
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
JarekAT jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s
Domyślnie

Niezły burdel zrobiliście.
Piszecie brednie, później je dementujecie.
Może ktoś by wywalił ten temat w kosmos.
Temat takowy już istnieje, wystarczy troszkę chęci i czasu aby go przeczytać.
Robicie niepotrzebny śmietnik.
JarekAT jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.07.2015, 23:31   #2
Szpilon


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 133
Motocykl: RD07a
Szpilon jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 7 godz 40 min 38 s
Domyślnie

Ja mierzę zawsze w pełni księżyca.
Szpilon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.07.2015, 07:29   #3
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,015
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 17 godz 23 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JarekAT Zobacz post
Niezły burdel zrobiliście.
Piszecie brednie, później je dementujecie.
Może ktoś by wywalił ten temat w kosmos.
Robicie niepotrzebny śmietnik.
Popieram.
A swoją drogą jeśli tak prosta czynność sprawia tyle trudności, wątpliwości , wiele pomysłów na wykonanie czy przemyśleń to strach myśleć o wymianie żarówki.
Właśnie z tego powodu wymyślono max-min i proste zasady ale jak widać to jeszcze za mało
Teraz już wiem dlaczego dla współczesnych kierowców w niektórych samochodach nie ma bagnetu wcale tylko komputer informuje o konieczności wizyty w serwisie celem uzupełnienia oleju.

Następny temat poproszę o pompowaniu kół, przy jakiej temperaturze , jaką wilgotność powinno mieć powietrze, czy na centralce tylne koło dobijamy inaczej z uwagi na to że jest odciążone, po ilu minutach jazdy uznajemy powietrze w kole za ciepłe lub zimne co wpływa na pomiar, przydał by się też współczynnik względem wysokości nad poziom morza
Aha no i koniecznie poradnik o skutkach niedoboru lub nadmiaru ciśnienia względem przyczepności i przebiegów opony.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Poziom oleju - banał tomozdyn Regularne czynności serwisowe 39 05.10.2012 22:00
Highlands Scotland – Lewa jego, lewa jego, lewa jego mac! [2010] bajrasz Trochę dalej 85 12.06.2012 01:17
Poziom oleju JackHarrer Regularne czynności serwisowe 21 17.09.2010 11:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.