![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 10 godz 53 min 30 s
|
![]()
Cwajdek : dzięki i jak coś to się odezwę na Priva
Klanol - rozwiązanie dość dobre ale ... zawsze to jakieś dodatkowe gniazda trzeba montować , a mi się to nie podoba. Może by pomyśleć nad jakimś innym rozwiązaniem ... ? Panowie ruszcie trochę umysły , co wiele głów to nie jedna może ktoś wpadnie na jakiś genialny pomysł jak rozwiązać podłączenie elektroniki na zewnątrz pompy , żeby płytka- moduł była łatwo wymienna. W sumie to chyba są 2 rozwiązania , wbudowanie do środka co czyni pompę kompaktową , i jakiś moduł na zewnątrz i tu nie obejdzie się bez złącz. Hmm , może zrobić sterownik który będzie impulsowo sterował pompą , i wtedy wywalić całkiem ten styk i cały z nim współpracujący mechanizm ?
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 13.02.2009 o 20:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]() Cytat:
Myślę, że pozostają 3 rozwiazania: 1 Przekaźnik (lub przekaźnik elektroniczny-płytka) 2 Pompka podciśnieniowa 3 Wirnikowa pompka elektryczna (niezajebywalna) ale do niej trzeba dorobić powrót paliwa. pzdr. P.S. Ja jutro montuję płytkę ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 10 godz 53 min 30 s
|
![]()
Wiem ze mechanizm wykrywa pobranie paliwa , ale jak nie będzie mechanizmu tylko sama cewka elektromagnesu to sterując nią impulsowo nie doprowadzimy do jej uszkodzenia , poza tym jak będzie napompowane i membrana będzie stała to impulsy nie będą szkodziły tak jak podanie napięcia stałego.
Się zastanawiam czy nie wywalić tego sterowniczka pompy , styku z pompy i zrobić jeden sterownik impulsowy który by odbierał impulsy z CDI i sterował pompą. Muszę tylko , jak się cieplej zrobi sprawdzić oscylem co tam z CDI przychodzi do sterownika. Poza tym trzeba dobrać czas trwania impulsu oraz maksymalna częstotliwość z jaką będzie działała pompa.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Masz rację, zasilając pompę impulsowo nie powinno jej to zaszkodzić nawet gdy paliwo będzie napompowane. Mimo to należałoby dostosować (choć z grubsza) wydajność pompy do poboru paliwa. Inaczej pompa musiałaby pracować cały czas z maksymalną wydajnością.
Ja dziś zamontowałem Twoją płytkę i na sucho działa ![]() pzdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |