![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 681
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
K 60 SCOUT mam na tyle. Jej wymianieć nie będe /kasa ;-(/
Przód miałem K60 i bieznik mniejszy niż w mitas E07. Liczyłem że mitas e07 ogarnie temat. Pojechałem na kamieniołom i opona jechała jak "slik"- mowie o miekkim podłożu po deszczowych dniach. Na twardym ubitym kamienistym podłozu było ok. Niestety nie wiem czego się spodziewać w Rumunii w czerwcu skoro np w Tatrach spadł jeszcze śnieg
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Jak tylko off to Motoz jest idealny. Przejechałem 4000 km po szutrach i kamieniach i zużycie około 20% . Jazda offem na nich to czysta przyjemność .
PS. są założone na BMW G650 XChallenge. |
![]() |
![]() |