|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,019
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 33 min 4 s
|
![]()
zobaczymy - dobrze, że już jest - widać, że konstruktorom zależało na małym skomplikowaniu jednostki - wydaje mi się, że Honda wyciągnęła odpowiedznie wnioski po tym jak zaprzestała produkcji Afry i nie wypuści bubla - to ma być motocykl dla podróżników, nie będzie w nim najważniejsza moc ale prowadzenie, niezawodność, małe spalanie, duże przebiegi między serwisami - raczej przed projektowaniem dobrze sprawdzili rynek i potrzeby klientów - dużych crossoverów jest cała masa. Po za tym bardzo dobrze wróży dwa lata testów samych prototypów - rokuje to na brak wad wieku dziecęcego - pożyjemy zobaczymy
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,760
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 16 godz 21 min 25 s
|
![]()
Honda czyta nasze forum i wie czego nam potrzeba. Przy tej wadze 85 koni zupełnie wystarczy zeby bez problemacji wjechac na Erg Chebbi .Wraz z ukazaniem sie nowego motocykla Africa twin, wycofuje oferte jasia wedrowniczka, bo beda tam wjezdzac całymi gromadami.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
rozwiązanie z jedną przepustnicą znacznie zwiększa pojemność kanału dolotowego, daje to lepszy moment w dolnym zakresie obrotów ale nie idzie w parze z mocą, brak jest oczywiście możliwości synchronizacji.... mam nadzieję, że wtryski będą dwa oraz dwie sondy bo inaczej będzie to chodzić na wolnych jak Hary
![]() ale jak mam być szczery to nich ma te 80KM ale chodzi jak stara dobra honda bo obecnie na rynku są tylko sieczkarnie ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.05.2015 o 21:28 |
![]() |
![]() |