|  | #1702 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Bialystok I Akalice 
					Posty: 1,748
				 Motocykl: AT RD07a; XR600R   Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 36 s |  | 
|  |   | 
|  | #1703 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Strzelce Opolskie 
					Posty: 681
				 Motocykl: CBR 1100 XX   Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s | 
			
			odetchnąłem z ulgą...nie stać mnie   Pójdę do garażu popatrze na swoją Queen 
				__________________ | 
|  |   | 
|  | #1704 | 
| początkujący szutrowiec  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 78
				 Motocykl: 990 ADV   Online: 2 dni 21 godz 25 min 23 s | 
			
			Kto chce nerkę? Wczoraj piwem płukałem   Oddam za 60-70 tys. :P | 
|  |   | 
|  | #1706 | 
| 22.10.2006, DTN :)  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kąty Wrocławskie 
					Posty: 3,770
				 Motocykl: RD07 Przebieg: IIszlif Galeria: Zdjęcia   Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s | 
			
			Ja tam się jednak zajebiście ciesze, że zbiorniczka na płyn hamulcowy nie zmienili... Bardzo się o to bałem, bo stary jest wystarczający.    
				__________________ Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'  http://www.youtube.com/user/Miszapoland | 
|  |   | 
|  | #1707 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 | 
			
			From visual details of the True Adventure, the CRF1000L will be  powered by a  1000cc parallel twin that should produce around 110  horsepower, and enduro-ready spoked rims (21” front, 18” rear). This  twin is encased in a Twin Spar aluminum frame, and the CRF1000L features  an externally-mounted airbox that allows for a narrower profile and a  lower-mounted fuel tank for better center of gravity. With the addition of ABS – that hopefully has the option to be shut off – the CRF1000L Africa Twin should weigh around 450 lbs., placing it closer to Ducati Multistrada and KTM 1190 territory. https://ultimatemotorcycling.com/201...d-for-america/ | 
|   | 
|  | #1708 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s | 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|  |   | 
|  | #1709 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Sanok 
					Posty: 2,026
				 Motocykl: EXC, ST 1300 Przebieg: rośnie   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 52 s | 
			
			Piszą, że 204 kg wagi czyli nie jest tak źle - 110 KM, duży prześwit i 18-tka z tyłu - miejmy nadzieję, że tak zostanie
		 
				__________________ Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą | 
|  |   | 
|  | #1710 | 
|  Zarejestrowany: May 2011 Miasto: Kalisz WLKP 
					Posty: 144
				 Motocykl: R1200GS Przebieg: rośnie   Online: 2 dni 20 godz 3 min 24 s | 
			
			Zaczynam zbierać monety na tą nową Afrii podoba mi się Baaaardzo
		 
				__________________ Olej trzeba mieć w głowie, nie tylko w silniku! XL600V->XRV750 RD07a->XL1000sd01,XT600->XL1000sd02,XT600->XT660X->K1200LT->XL700VA->VFR800X, boxer Sahara->Boxer Sahara,R1200GS | 
|  |   |