![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,990
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 6 dni 19 godz 17 min 32 s
|
![]()
Puść osobny gruby przewód z aku pod przekaźnik świateł i obserwuj wartosć prądu na akumulatorze.
Miałem taki przypadek że pomimo nowego aku i regulatora z cbr954 z dodatkowym "magicznym'' przewodem napięcie na baterii przy włączonych światłach mijania, czy drogowych wędrowało do 15v. Bez świateł było w granicach 14,5v. Puściłem osobną wiązkę od przekaźnika rozrusznika przez bezpiecznik do przekaźnika długich i krótkich przedowdem 4mm2. Teraz napięcie bez świateł mam 14,5 a pod obciążeniem na światłach drogowych, czy mijania 14,2v. Problemem okazała się u mnie wiązka od świateł. Pewnie dlatego padł mi stary aku... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Piła
Posty: 45
Motocykl: RD04
![]() Online: 6 dni 1 godz 44 min 41 s
|
![]()
Bez świateł to ja mam 19 20 V
I zdaje się że tak zrobiłem około 500km |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
regulator napięcia | f4u | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 30.01.2015 22:58 |