|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Kerry :-)) Ireland
Posty: 489
Motocykl: RD07a
Przebieg: 61.000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 17 godz 18 min 36 s
|
, chodzi o smarowanie miejsc tarcia łańcucha o zębatki dlatego jest olej przekładniowy a nie penetrujący.[/QUOTE]
Nie tylko, smaruje rowniez rolki lancucha, ktore tez sie obracaja. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Wrocław
Posty: 319
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
Online: 3 tygodni 1 dzień 1 godz 48 min 11 s
|
Problemem dwóch dysz jest to, że jedna dysza dla drugiej (i odwrotnie), jest odpowietrznikiem, więc na postoju opróżniają się.
__________________
Keep Calm and Call 0118 999 881 999 119 725 3 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| SCOTTOILER czy PRO-OILER ? | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 23 | 26.04.2010 02:50 |