![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Poznań/Złotów
Posty: 355
Motocykl: CRF1000/CRF300
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s
|
![]()
drugi głos za mitasem e07
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Posty: 29
Motocykl: Vstrom650"xt"
![]() Online: 13 godz 35 min 6 s
|
![]()
Mitas 09 - (lub inne podobne z mocną kostką) nawet nie rozważam, do Vstroma to za dużo. Taki bieżnik jak w Heidenau k60 Scout 50/50 myślę że dla tego typu motocykla o uniwersalno-szosowym przeznaczeniu to jest max co jest sens założyć.
Rozważam raczej gumy trochę delikatniejsze, 40/60 lub 30/70, ewentualnie zastąpienie przodu k60 o specyfice 50/50 czymś bardzo podobnym, tylko żeby nie "śpiewało" podczas jazdy. Nie wiem czy cisza i brak wibracji jest w ogóle osiągalna przy tego typu gumach ? Może ktoś ma jakiś cichy model z bieżnikiem 50/50? wygląda ciekawie, podobna do k60 dosyć. Czy to jest cicha guma? Bo jeśli hałas i właściwości miałyby być podobne jak w aktualnie obutej k60 to nie bardzo jest sens tamtą zmieniać. Ostatnio edytowane przez TDM900 : 26.02.2015 o 16:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Poznań/Złotów
Posty: 355
Motocykl: CRF1000/CRF300
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s
|
![]()
TDM
cisze można interpretować rożnie ja zdecydowałem się an te gumy ze względu na masa pochlebnych opinii z for zagranicznych i ich wytrzymałośc, jadą ze mna do skandynawii a to chyba najleopszy test, dodatykowo jaks ie sprawdza to pewnie drugi komplet kupie na krótsze pojeżdzawki po polsce. wcześniej jeździłem na e09 i tkc i tam buczenie mi nie przeszkadzało ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Posty: 29
Motocykl: Vstrom650"xt"
![]() Online: 13 godz 35 min 6 s
|
![]()
mi trochę przeszkadza. Aczkolwiek nie wykluczam, że przywyknę, bo coraz bardziej widzę, że chyba nic cichszego od tych k60 przy zbliżonych właściwościach w terenie chyba nie uda się znaleźć. Wcześniej zjeździłem parę kompletów 85/15 typu tourance i spółka, przyzwycziłem się że opon w ogóle nie słychać, motor też mam cichy.
Widzę że po przygodach z tenerą i afryką wróciłeś do Vstroma. Trochę jak ja po przygodzie z trampkiem. ![]() Ostatnio edytowane przez TDM900 : 28.02.2015 o 15:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Poradźcie Heidenau K60 scout czy Conti escape ? | Genek | Hamulce, kola, opony | 44 | 06.06.2014 10:12 |
Buty Probiker scout | rambo | Archiwum | 23 | 18.04.2013 19:56 |