![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 10 godz 18 min 2 s
|
![]()
Ja ośkę wykonałem z tłoka hydraulicznego(taki z koparek). Podszedłem do sklepu z częściamu do maszyn budowlanych i kupiłęm zaplaciłem chyba 100 za kawałek na ośkę. Jest powierzchniowo utwardzany a po przetoczeniu jest na tyle elastyczny że w razie W nie pęknie tylko się wygnie.
Nie wiem jaki to rodzaj stali ale tak poradził mi to mój człowiek do zadań specjalnych, niestety pomyciu na ośce pojawiał się rudy nalot, więc wszystko zaoksydował na czarno(oksyda taka jak np. lufy wiatrówek).
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 16.02.2015 o 15:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Czyli skroiłeś twarde a zostało miękkie , czy taka plastelinowa ośka to aby dobry pomysł.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |