29.12.2014, 09:17 | #11 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,643
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 22 godz 34 min 25 s
|
Maniak - ciekawy jestem tylko ile Cie to wszystko wyniesie. Na jesien byl do kupienia enduro 690R, z amorem skretu, stelazami, pivotami za 22 tysiace z 6000 przebiegiem (i to w wawie... we wloszech natomiast widuje juz za 4000-4500E prawie to samo. ale np. z duzym bakiem... realnie wiec da sie miec sprzet super porobiony za 22-25 tysiecy w stanie prawie nowym.
Wiem, ze dasz rade i frajdy bedziesz miec sporo. Tylko podaj orientacyjna cene koncowa. EDIT: aaa, jesli to ma byc nardziej SM to drogo nie bedzie |
29.12.2014, 10:37 | #12 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 11 min 34 s
|
Motocykl kupiłem z uszkodzonym wtryskiem za cenę naprawdę niską. Naprawa zajęła mi godzinkę Z motocykla sprzedałem dwa akrapy i zostały oryginały które kupiłem z moto.
Wielką tajemnica jest że tylne koło z KTMa LC4 z roku 1994 i z roku 2004 oraz 2014 jest takie same, ma takie same łożyska i różni się tym że w starszych LC4 w łożyska wchodzą tulejki redukujące średnice pod ośki 20 mm. A koło od starszych LC4 można kupić w rozsądnej cenie , co tez uczyniłem. Odsadzenie do tarczy hamulcowej było stosowane od początku lat 2000 i było w zestawie. Koło zamontowane i wszystko pasuje. O całkowitych kosztach się jeszcze nie wypowiadam, ale na pewno wszystko z dwoma kompletami kół nie zamierzam przekroczyć 15 tys.
__________________
Enduro i ADV |
29.12.2014, 10:47 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,393
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 26 min 22 s
|
Kibicuję wiernie takim przeróbkom
Możesz zdradzić tajemnicę szybkiej naprawy wtrysku 690 to był jeden z tematów dla którego w zeszłym roku odpuściłem kupno takowego. zdrówka
__________________
keep it simple |
29.12.2014, 11:53 | #14 | |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 11 min 34 s
|
Cytat:
Stary wtrysk mam i zamierzam na nim poeksperymentować, wg mnie nie trzeba było go wymieniać a serwis który to zalecił się mocno pośpieszył - ale zanim napiszę szczegóły sprawdzę czy na pewno mam rację, żeby ktoś na mojej podstawie głupot nie narobił.
__________________
Enduro i ADV |
|
29.12.2014, 11:57 | #15 |
Oddaj stary wtrysk do czyszczenia lub pobaw się sam. Będzie dobrze.
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
29.12.2014, 12:32 | #16 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 11 min 34 s
|
W tym przypadku to nie to. Wtrysk był przez poprzedniego właściciela naprawiany w autoryzowanym serwisie, podobnież nawet wysyłany do Bratysławy do przedstawiciela KTM. Wiem jedno - byłem pierwsza osoba która zajrzała pod dekiel- teoretycznie nie rozkręcanego wtrysku, a pod dekielkiem oczywiście woda i rdza, tak że silnik krokowy nie miał siły kręcić trybem. Mam pewne przemyślenia co do możliwości pominięcia silnika krokowego w sterowaniu przepustnica w sytuacji awaryjnej, ale najpierw to sprawdzę.
__________________
Enduro i ADV |
29.12.2014, 14:22 | #17 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,519
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
Fajny projekt , sam zastanawiałem się nad dziobalem jako zabawka SM.
Jak będziesz sprzedawał przedni zawias z półkami i zaciskiem to daj znaka
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
29.12.2014, 16:32 | #18 |
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Ciechanów
Posty: 170
Motocykl: RD04
Przebieg: 41 000
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 10 godz 19 min 56 s
|
Taki słaby ten kat do endurzenia .obalisz się to chłodnice uszkodzisz,albo wysprzęglik i blachy pod silnik nie ma do czego przykręcić.lepiej zostań przy dominatorze a kase zainwestujesz na wyjazd do bułgarii.
__________________
RD04 & EXC 520 & WSK m06 |
30.12.2014, 14:06 | #19 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Piastów k. Wawy
Posty: 491
Motocykl: CRF 450R, ST 1100, Rd03
Online: 1 miesiąc 6 dni 18 godz 58 min 47 s
|
Zgadzam się. Zamienił jeżdżenie na grzebienie w kosztownych zabawkach
|
30.12.2014, 14:50 | #20 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 11 min 34 s
|
Po tym jak trafiłem kumulacje w totka, na koszty mam wyj...bane
Nowe lagi WP48 z SX-a są sporo dłuższe od oryginalnych. 20141228-0001.jpg Przymierzyłem lagi do motocykla. Pólki pozostawiłem oryginalne od Supermoto - są szersze i umożliwiają większy skręt kierownicy niż w enduro, na dodatek odpada konieczność mocowania stacyjki i można zostawić oryginalna blokadę kierownicy. 20141228-0003.jpeg Dziobolampy już się pozbyłem i nie wróci, tak samo jak oryginalny awaryjny licznik... 20141228-0005.jpeg Kupiłem sobie podstawkę pod choinkę... Żona się dziwiła że troszkę drogawa, ale wytłumaczyłem jej że środek musi być złoty i frezowany z alu, bo solidne rzeczy służą dłużej Fajne takie nowe gadźety ...czyste i świecące.. 20141230-0002.jpg
__________________
Enduro i ADV |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
AT jako pierwszy motocykl | ferdek | Inne tematy | 114 | 31.01.2015 18:37 |
Uwaga skradziono motocykl yamaha xtx 660 supermoto | Pils | Inne tematy | 21 | 27.03.2012 13:58 |
adaptacja stelaża | daniel_87 | Wszystko dla Afryki | 0 | 12.03.2009 08:39 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |