|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 34 s
|
Cytat:
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wylizał się
![]() |
Tu coś skrobnęli o cylindrach i powłokach: http://www.motogen.pl/Nikasil-w-moto...ziec,5277.html
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
akurat nie z motogen'a podałem informacje, ale jakby piszą to samo, gdyby cylinder był oddzielnie to co innego zawsze jest jakaś perspektywa naprawy/wymiany ale jak jest razem z blokiem to praktycznie = jednorazówka bo naprawa jest nieopłacalna i pozostanie wtedy wymiana silnika..... nie widziałem oczywiście moto na żywo, tylko z całkiem dobrej rozdzielczości zdjęć i obym się mylił w tej materii...
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.12.2014 o 23:20 |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 34 s
|
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 50 min 33 s
|
Haha.....
|
|
|
|