|
|
|
|
#1 |
![]() |
W Gs 800 jest chyba taka "mała kupa" tj. cylinder z karterem
Rozumiem, przez to że tłoka można z pierścieniami wymienić przy uszkodzeniu powłoki cylindra trzeba szukać silnika, ewentualnie pchnąć padlinę dalej (jakie to polskie) Co do Nikasilu to tak jak Maniak napisał najbliżej nakładają w Czechach, Holandii, kosztuje to od 700-1200 od cycka, czeka się długo od 20-90 dni i tak naprawdę to nikt Wam nie zagwarantuje, że ten Nowy Nikasil się nie zetrze, zaniedbanie filtra powietrza może go zabić o wodzie nie wspomnę. Tulei cylindra to raczej nikt Ci nie wstawi bez rozbiórki
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ... MOTOR MARKAXRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s
|
z tymi powłokami to nawet japończycy mają problemy np. R6 50-60 tys.km i może być już kopa w R1 tochę lepiej to wygląda..
Generalnie Honda kiedyś robiła wstawkę w bloku - tuleją z żeliwa i jest to najtańsze rozwiązanie więc może i teraz tak będzie, super byłoby gdyby to była mokra tuleja ... szlif odpada na przedwojennych maszynach jak to u nas często bywa.odnośnie regeneracji powłok to jednak są to spore koszty jak kolega pisał i nie ma pewności co do trwałości takiej regenerowanej powłoki a zupełnie inną kwestią jest przygotowanie bloku pod taką powłokę bo to jest już mistrzostwo świata dokładność sięga 0,0002-0,0005 mm, cylinder musi być idealnie okrągły i mieć ten sam wymiar na całej długości i nie wierzę aby u nas było to możliwe do wykonania....zwłaszcza, że cylinder jest w bloku i pod kątem !!!! Sama powłoka nikasilowa dobrej jakości jest cholernie trwała, jednak wrażliwa np. na siarkę czyli paliwa słabej jakości, ale jakiekolwiek jej uszkodzenie = koniec silnika i dupa. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.12.2014 o 11:57 |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
Cytat:
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wylizał się
![]() |
Tu coś skrobnęli o cylindrach i powłokach: http://www.motogen.pl/Nikasil-w-moto...ziec,5277.html
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s
|
akurat nie z motogen'a podałem informacje, ale jakby piszą to samo, gdyby cylinder był oddzielnie to co innego zawsze jest jakaś perspektywa naprawy/wymiany ale jak jest razem z blokiem to praktycznie = jednorazówka bo naprawa jest nieopłacalna i pozostanie wtedy wymiana silnika..... nie widziałem oczywiście moto na żywo, tylko z całkiem dobrej rozdzielczości zdjęć i obym się mylił w tej materii...
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.12.2014 o 23:20 |
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Haha.....
|
|
|
|