| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  ,  chodzi o to, że silnik zestrojony na moc i wyższe obroty tak jest to w KAT może i na papierze wyjdzie lepiej ale kultura oddawania tego momentu a w tym pracy silnika na niskich obrotach na pewno nie będzie zachęcać do korzystania z nich, oczywiście to nie jest żadna wada bo KTM bo ten motocykl nie jest dla ludzi lubiących pomrukiwanie silnika na wolnych obrotach i nie ma znaczenia czy to będzie 990 1190 czy 640,myślę, że ludzie, którzy jeździli starszymi sprzętami wiedzą o czym piszę, o kulturze pracy silnika i oddawaniu momentu i mocy w każdym zakresie obrotów, obecne silniki mają lepsze niby lepsze parametry ale kultura oddawania tej mocy i momentu to jest jakaś masakra... pod zbiornikiem. Niestety przy stopniu sprężania 12,5 czy 13:1 nie da się uzyskać kultury pracy silnika w niskim zakresie obrotów, moc i moment będzie ale wysoko, dla porównania dodam, że AT ma 9:1, i nie ma szans aby z tego dało się wycisnąć 80KM, ale dzięki temu silnik tylko szumi, zawsze jest coś za coś. Duża moc z danej pojemności silnika zawsze skutkuje pogorszeniem niskich obrotów i aby to poprawić stosuje się przepustnice w wydechu, zmienne długości kanałów ssący i inne czary mary co owszem daje bardzo dobre efekty na papierze ale taki silnik nigdy nie będzie pracował "kulturalnie" Pozdro,  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 48 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Znam kilka silników elastycznych ale nie grzeszących kulturą pracy. O silniku Afry rzekłbym, że jest spójny i dobrze wyważony. Sam jeżdżę 640 i kultura pracy nie występuje w tym silniku ale wyjście z dołu reakcja na gaz to coś czego byś musiał spróbować a potem peany o starszych silnikach opowiadać. Pracy skrzyni biegów mogła by pozazdrościć honda a bmw tylko pomarzyć. Zdrówka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hahaha....ale my tu mamy medrcow,ja pierdziele.Mowi sie,ze co Polak to szpec,ale na tym Forum liczby szpecow przewyzsza liczbe userow,hahaha.....niesamowite  
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |