|
|
|
|
#1 |
![]() |
Przyrost postów w tym wątku jest imponujący - takiej dynamiki nie było nawet w czasach najlepszej świetności tematu: "Dlaczego lubię BMW-Hyde Park".
![]() Na austriackim forum AT jest kolo, który zdaje się być bliżej koryta Hondy (to od niego jest to zdjęcie z parku) i podał parę informacji: 1. Dane techniczne zostaną opublikowane późnym początkiem przyszłego roku. 2. Liter w pojemności powinien być. 3. Późnym latem (mam nadzieję, że 2015 ) motocykl ma się pojawić w sieci dealerskiej. 4. Wydech zamontowany w prezentowanym moto pochodzi z testów w Maroku. W serii ma być skręcany z kolektorów, katalizatora i końcowego tłumika, który będzie wiekszy i trochę obniżony tak by jeszcze weszły podnóżki pasażera. 5. Co najważniejsze: DCT będzie, podobnie jak w innych modelach, opcjonalne. To tyle. Ostatnio edytowane przez Navaja : 05.11.2014 o 12:33 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Wiadomo,ze efekt finalny bedzie troche inny,cywilizowany.Wiadomo,ze firmy akesoryjne dorobia reszte i kazdy bedzie miec to o mu niezbedne.Nawet jesli to Prototyp,to wiadomo w co i jakiego klienta Honda bedzie tym egzemplarzem celowac.jak dla mnie wszystko wyglada bardzo optymistycznie i nalezy tylko troche jeszcze poczekac.Zrobia gotowe moto,przetestuja je pol roku i wypuszcza sprawdzoony model.Nie jak BMW,ktore testuje na klientach i szczyci sie darmowymi akcjami servisowymi.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s
|
A mnie gdzieś zawiało ze zawiecha ma mieć 26 cm skoku przód/tył a silnik 900 pojemności i poniżej 100 koni..
Ta filozofia o psuciu sie motka jak na razie nie ma odzwierciedlenia w przypadku CRF250 L... |
|
|
|