|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
A wszystkie wymagania co do nowej afryki spełnia 690
![]() Jak nie będzie fałki to może być i singiel ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Bardzo lubie V w silnikach przemyslowych ze wzgledu na zwarta budowe i latwy dostep podczas naprawy. W silniku motocyklowym to wiecej walkow i lancuchow rozrzadu, złe chlodzenie, skomplikowany serwis - niech mnie ktos przekona ![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Lepi,bardziej na jednocylindrowego nastepce Afry pasuje XCH.Jest spokojniejszy i servisy dluzsze.Uwielbiam to moto.690 to juz troche wariat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]() Cytat:
![]() Oczywiście zapomina się, że prawdziwa Vka to kąt rozwarcia 90. A w afryce jest "podróbka" właśnie ze zmianą kąta wykorbienia co by przypominała prawdziwą Vke ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |