Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.10.2014, 13:18   #1
Hermes
 
Hermes's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Kraków
Posty: 100
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Hermes jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 19 godz 7 min 40 s
Domyślnie

Tymon, dla chcącego nic trudnego, ale idąc dalej tym tropem rozumowania to nie są potrzebne motocykle "terenowe" bo na plastiku też w teren wjedziesz.
Znam osoby które na naked'ach w błotach się taplają, ale tu chyba nie o to chodzi, prawda?

Wersja Adventure powinna być adventure, a nie odświeżeniem wizualnym obecnego modelu. Nowy DL650X tylko wygląda. Tylko i z adv moim zdaniem niewiele ma wspólnego.
Myślałem, czytając zagraniczne fora, że szykuje się fajne moto, a tu bida.

Wobec czego powracam do mojego pierwotnego pomysłu przeróbki mojego DL'a. Zawias WP48, szprychowane koła, inaczej poprowadzony cały wydech...
__________________
KTM 1050 Adventure
Hermes jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.10.2014, 00:16   #2
erwinw


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: lubelszczyzna
Posty: 55
Motocykl: lc8 950 adv
erwinw jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 29 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Hermes Zobacz post
Tymon, dla chcącego nic trudnego, ale idąc dalej tym tropem rozumowania to nie są potrzebne motocykle "terenowe" bo na plastiku też w teren wjedziesz.
Znam osoby które na naked'ach w błotach się taplają, ale tu chyba nie o to chodzi, prawda?

Wersja Adventure powinna być adventure, a nie odświeżeniem wizualnym obecnego modelu. Nowy DL650X tylko wygląda. Tylko i z adv moim zdaniem niewiele ma wspólnego.
Myślałem, czytając zagraniczne fora, że szykuje się fajne moto, a tu bida.

Wobec czego powracam do mojego pierwotnego pomysłu przeróbki mojego DL'a. Zawias WP48, szprychowane koła, inaczej poprowadzony cały wydech...
Producentów interesuje sprzedaż. Nie będzie zapewne ani terenowej afryki ani terenowego DL-a, ani innych kontynuacji fajnych konstrukcji. Zobaczcie KTM-a, on ze swoją 990 był do końca konsekwentny hasłu "ready to race", ale 1190 już w ostrzejszej formie czyli R ma zawieszenie o skoku 210mm, napasione elektroniką i robione pod turystę.

A klient kupujący nowy motocykl to turysta w średnim wieku który szaleństwa ma raczej już za sobą, poleci z kumplami do Szwajcarii w Alpy na weekend, może czasem na Nordkap lub zrobi trip po UE, gdzie jego "enduro" zobaczy czasem podjazd z grysu pod hotel i to będzie off road. No, jeszcze Rumunia z przepięknymi widokami i hard-core on road czeka z wyzwaniem.

Kogo obchodzi garstka ludzi, mająca specyficzne wymagania wobec motocykli, do tego uważająca (w większości) że za parę lat dopiero kupi ten super motocykl jako używkę...

Obudźcie się koledzy...
erwinw jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.10.2014, 00:25   #3
Hermes
 
Hermes's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Kraków
Posty: 100
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Hermes jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 19 godz 7 min 40 s
Domyślnie

To gdzie ta garstka, nie w "średnim wieku" ma kupować motocykle dla siebie. Dodatkowo nie "nowe", które są zarezerwowane dla "turystów w średnim wieku".

Moim zdaniem nie o to tu chodzi. Idąc dalej tym tropem rozumowania wszyscy skończymy na KTM'ie lub BMW...
__________________
KTM 1050 Adventure
Hermes jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.10.2014, 00:50   #4
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Dokladnie
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.10.2014, 08:44   #5
erwinw


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: lubelszczyzna
Posty: 55
Motocykl: lc8 950 adv
erwinw jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 29 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Hermes Zobacz post

Moim zdaniem nie o to tu chodzi. Idąc dalej tym tropem rozumowania wszyscy skończymy na KTM'ie lub BMW...
Jest to prawda objawiona na forach już od dawna... Co mnie smuci poniekąd (mimo, iż jestem zadowolonym użytkownikiem KTM-a) bo konkurencja nakręca rynek, tj, nowe rozwiązania, modyfikacje, spadek cen używek. A w tym segmencie konkurencji brak! Jest tylko KTM LC8 jako duże jeszcze enduro, gdybym preferował jednak szosę wybrałbym z nowych moto - (i tu wybór jest, gs12, gs800, nowy v-strom 1000, ST, triumphy tigery...)

ale znajdźcie w ofercie nowych motocykli turystyczne enduro z prawdziwą możliwością zjechania w teren czy też nawet dualsporta, które kiedyś tak bardzo były popularne i nadal królują na wyprawach... (jest ino ktm lc4 690...)
erwinw jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.10.2014, 10:35   #6
Hermes
 
Hermes's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Kraków
Posty: 100
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Hermes jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 19 godz 7 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
ale znajdźcie w ofercie nowych motocykli turystyczne enduro z prawdziwą możliwością zjechania w teren czy też nawet dualsporta, które kiedyś tak bardzo były popularne i nadal królują na wyprawach... (jest ino ktm lc4 690...)
Właśnie o to mi chodzi, że nie ma takiego - wobec czego głęboko wierzyłem, że Suzuki się postawi i DL650X będzie tym, którego wszyscy mocno wyczekiwani.
__________________
KTM 1050 Adventure
Hermes jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.10.2014, 11:01   #7
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Ten dziubek potrzebny tej Suzuce jak drzwi w lesie
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.