![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 853
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 5 godz 16 min 39 s
|
![]()
Kielich od 04/03 a tlok i wnetrznosci z amora 07 i masz podniesione moto bez przedluzek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Ja osobiście nie chcę specjalnie go podnosić, może o 1-2cm. Z przodu będzie zawieszenie z rd07 także nie będzie hiper dłuższe, a zawsze można wpuścić w półki 1-2cm żeby skompresować. Ciekaw jestem kombinacji wahacz z 03, kiwaczka z trampa i amor z 07a - czy będzie działać poprawnie?
Nie choruję za mega prześwitem bo kurdupel jestem ![]() Z innej beczki -czy półki między RD 03/04/07/07a sa takie same? średnica goleni to wiem ale bardziej chodzi mi o położenie ograniczników skrętu... Dla zainteresowanych: http://www.youtube.com/watch?v=R1ShrbOR5Fw http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=956053 Jak widać - różne problemy wynikają po drodze choć wszystko do rozwiązania. W temacie na ADV widac że człowiek kupił wahacz od 07 i sporo z tym problemów. Pozdrawiam zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 21.09.2014 o 09:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Wróciłem z garażu, po 4 godzinach walki udało mi się założyć wahacz, powiedzmy...
Ogólnie nic nie kombinowałem - przełożyłem uszczelniacze z trampkowego, trochę się gimnastykując wsadziłem na miejsce i podpiąłem trampkową kiwaczkę. Wszystko faktycznie pasuje, motocykl nie poszedł do góry mimo że wahacz jest dłuższy - jak ktoś mi podpowiadał jest chyba miększy tył teraz zatem będę musiał podkręcić sprężynę prawie na max, a w przyszłości pewnie dorobić nową jeśli zostanie trampkowy amor - bo nie wiem jak to się zachowa z pełnym załadunkiem i pasażerem. Pytania: - te tulejki co są do tylnego koła to kołnierzem (szerszym tym) do zewnątrz czy do wewnątrz(do koła). Z tego co skumałem to szerszym na zewnątrz? Bo inaczej pomiażdzy uszczelniacze - jak założyłem koło to mimo założenia tulejek (z RD03) bez dokręcania nakrętki luzu jest od groma, ze 2-2,5 cm napewno nawet z tulejkami i koło sobie lata od lewej do prawej. Cos nie halo czy trzeba to ścisnąć po prostu? Nie wydaje mi się że aż tyle luzu powinno być - bo po ściśnięciu wahacz będzie prężył a tak raczej nie powinno być ale może się mylę... prośba to tych co się znają i wiedzą o objaśnienie ![]() Na razie utknąłem na etapie - za krótki łańcuch i te tulejki. Pozdr zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kilka pytań o słowackim raju | arturro2622 | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 03.02.2013 16:12 |
Praga we dwoje pytan kilka | Wojak | Przygotowania do wyjazdów | 21 | 25.04.2012 17:44 |
Kilka pytań - Maroko | Pawel_z_Jasla | Przygotowania do wyjazdów | 9 | 24.12.2011 08:21 |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 13:19 |
Gaźniki RD 03 - kilka pytań | Babel | Uklad paliwowy i wydechowy | 7 | 09.09.2010 04:25 |