|  05.09.2014, 10:46 | #1991 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 13 s |   
			
			wieksze katy i afryka robia identycznie w ciezszym terenie - stabilnie - gdy 2, 3 kolegow stoi obok i wyciaga i popycha i ciagnie  waga to jednak podstawa - nie dziwie sie ze ktm postawil mocno na 390, kazdy z nas za te 20 kg mniej w swoim moto odda 10 koni. | 
|   |   | 
|  05.09.2014, 10:53 | #1992 | 
| Fazi przez Zet  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Berlin 
					Posty: 7,564
				 Motocykl: RD07 Przebieg: ∞ Galeria: Zdjęcia   Online: 10 miesiące 2 tygodni 2 dni 15 godz 25 min 32 s |   
			
			Ex, o afryce akurat w tym artykule nie byo, ja nic nie wspominalem, ale jak juz zaczales to potwierdze ze afryka i tak najlepsza :P Ja sie zgodze po czesci z autorem artykulu. Wiemy wszyscy ze SUV nadaje sie do wszystkiego a najmniej do terenu. I nie mam na mysli blota czy kopnego piachu, ale szerokopojeta mase motoyckla. Autor chcial sam przejechac przez alpy, wiec po co mu taki SUV? Jak sie przewroci mu gdzies na zadupiu to bedzie piechota szukac kogos kto mu go podniesie, wiec musi wziac kumpli. Moc mozna o polowe na szutrach zredeukowac, mase, i to o czym autor pisze. Nie krytykuje modelu 1290, tylko polityka KTM ze im wiekszy znaczy lepszy i wazne ze przed BMW. Zauwaz jeszcze raz ze nie ma krytyki modeli 1290 tylko kierunku dokad zmierza ADV. Klade swoj glupi leb, ze za 2-3 lata bedzie KTM megaadwenczer 1490 i 200KM. Na niemieckim forum FAT byla sonda na temat nowej afryki, czyli jaka powinna byc. Duza wiekszosc chce 80KM, 800 pojemnosci, masza do 200kg, wytrzymalosc silnika, 270mm zawieche i 21 cali z przodu. Wiecej nie trza. Mysle ze tu byloby podobnie. Afrykanczycy to takie emeryckie zawalidrogi, zamiast isc w segment super adwenczer, lub megasuper adwenczer   
				__________________ Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. | 
|   |   | 
|  05.09.2014, 10:56 | #1993 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   Cytat: 
 Te motorki o pojemnosci 1500 to beda tylko ozdoba zdjęć z górami w tle ,bo niewielu bedzie w stanie na nich jeździć i to z wielu względów... | |
|   |   | 
|  05.09.2014, 11:00 | #1994 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Zgadzam sie z Exem.O Afryce sie nie wypowiem,bo nie wypada,jej stawiac w Segment o ktorym mowa.Ale faktycznie na Europe bez litra i 100KM nie ma jazdy.Nawet jak ktos chce na legalne szutry zjechac,to najpierw chcialby do nich szybko i sprawnie dojechac.Uwazam,ze nowy Super Adv to naprawde niezly pomysl i dla duzej grupy bedzie to ciekawa propozycja.Co do 1190 to uwazam go w obecnej chwili za najbardziej uniwersalne moto na rynku,a do turystyki asfaltowo szutrowej najlepsze z duzym odstepem od reszty konkurencji.Jakby tak KTM zrezygnowal z 690 i wypuscil 750,800 enduro to pokrylby zapotrzebowania rynku calkowicie.
		 | 
|   |   | 
|  05.09.2014, 11:20 | #1995 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2012 Miasto: Czernica 
					Posty: 140
				 Motocykl: Transalpinus Rex   Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s |   
			
			Rzeczywiście jak vsrom. Tylko w sromie silnik pewniejszy.
		 
				__________________ KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM   | 
|   |   | 
|  05.09.2014, 11:29 | #1996 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 13 s |   
			
			
No ale tu wchodzimy w 2 cylindry raczej. A taki okolo tego enduro mimo ze zajebisty to sie nie sprzedal - mam na mysli 950 SE
		 | 
|   |   | 
|  05.09.2014, 12:17 | #1997 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Piszac o 750 800 mam na mysli bardziej cos w stylu BMW800 Tigera XC.SE950 to jednak bardzo ekstremalny motocykl,raczej bardziej w teren niz jako turystyk Enduro.A w teren sa jednak lepsze 690tki.KTMowi brakuje turystycznego Enduro,jak 1190R tylko w mniejszej pojemnosci i majacym dwa cylindry
		 | 
|   |   | 
|  05.09.2014, 14:19 | #1998 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   Cytat: 
 a jako kontr argument podałem właśnie rozwój równoległy i o wiele bardziej dynamiczny modelu 390 czy choćby Freeride-y. Przypomnę też że KTM święci mega sukcesy w wyścigach motocyklowych w klasie moto3. Europa i USA.. idzie mocno w kierunku SUV, ale to nie wynika z zapędów firmowych a z oczekiwania rynku... zaasfaltowali wszytko, jeździć.nie ma gdzie .... a ludzie chcą sie szybko, wygodnie i bezpiecznie przemieszczać... a co do super szybkich i wygodnych sprzętach... to moim zdaniem wcale nie jest tak ich dużo... i tutaj 1190 jak i nowy GS, i kilka jeszcze innych podobnych sprzetów moim zdaniem wiodą prym.. są szybkie i bardzo wygodne... 
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | |
|   |   | 
|  05.09.2014, 14:30 | #1999 | 
|  |     
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  05.09.2014, 14:55 | #2000 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |