|
|
|
|
#1 |
|
Michał
![]() |
Ex, nie czaisz bazy
, nie chodzi tu o Afrykę, tylko o budowanie przekonania, że bez litra i 100 KM nie ma jazdy. Kto jeździł lżejszymi sprzętami wie, jakie to przekonanie jest błędne.I nie przesadzaj z ta uniwersalnością 1190, bo do turystyki asfaltowej jest zylion przyjemniejszych moto
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Cytat:
a jako kontr argument podałem właśnie rozwój równoległy i o wiele bardziej dynamiczny modelu 390 czy choćby Freeride-y. Przypomnę też że KTM święci mega sukcesy w wyścigach motocyklowych w klasie moto3. Europa i USA.. idzie mocno w kierunku SUV, ale to nie wynika z zapędów firmowych a z oczekiwania rynku... zaasfaltowali wszytko, jeździć.nie ma gdzie .... a ludzie chcą sie szybko, wygodnie i bezpiecznie przemieszczać... a co do super szybkich i wygodnych sprzętach... to moim zdaniem wcale nie jest tak ich dużo... i tutaj 1190 jak i nowy GS, i kilka jeszcze innych podobnych sprzetów moim zdaniem wiodą prym.. są szybkie i bardzo wygodne...
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |