Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.08.2014, 22:42   #1
marekmoto1


Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Gdańsk
Posty: 355
Motocykl: RD07a
Przebieg: 44500
marekmoto1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 46 min 31 s
Domyślnie

Jest jedna wspaniała skarbnica wiedzy, w której wszystko jest napisane-serwisówka. Z niej właśnie czerpię wiedzę i stosuję w praktyce. Polecam:-)
marekmoto1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2014, 07:17   #2
bicio
przemieszczacz
 
bicio's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
bicio jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
Domyślnie

Łańcuch smaruję tym co akurat się nawinie i co nie odpada od siły odśrodkowej, głównie jakieś spreje do kół zębatych.
Mam teorię, z którą pewnie dużo osób się nie zgodzi, ale nowego łańcucha czyli tak do 20 tys. km praktycznie nie smaruję bo i tak to nie ma znaczenia dla jego żywotności. Potem od czasu do czasu myję w nafcie i smaruję. Mój DID ma teraz ponad 30 tys. i jeszcze spokojnie do końca sezonu polata. Zębatkę zdawczą wymieniłem raz na tym napędzie. Jeżdżone sporo w offie.
__________________
'03 Hello Kitty

Słowiański Zimny Wiatr
bicio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.12.2014, 10:25   #3
ziutek2002
Tomaj
 
ziutek2002's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 537
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
ziutek2002 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 7 godz 18 min 59 s
Thumbs down

Witam Wszystkich! Zbliżam sie do wymiany napędu w mojej AT i widze że zębatka na wałku zdawczym ma luz (może powinna mieć) Jednocześnie zapoznałem się z tematem przerobionych zębatek z mocowanie do wielowypustu. Aktualnie zamówiełem nowe zabezpieczenie bo widoczne są podcięcia na wielowypuście. Pytanie czy bawić się z orginalnym rozwiązaniem (nowa zębatka i zabezpieczenie), czy kupić przerobioną zębatke (moto ma przejehanie 90 tkm).
Wstawiam zdjęcia wałka i prosz e o ocenę:
http://www.fotosik.pl/u/ziutek2002/album/1715842
ziutek2002 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy cd. mdxmd CRF 1000 L 53 09.11.2019 21:30
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
wałek zdawczy maciek-kolek19863 Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 06.04.2017 12:45
Patent na wałek zdawczy?? Wójcik Wszystko dla Afryki 62 08.03.2016 01:13
Wałek zdawczy ocena tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 29.07.2015 16:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.