![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Kobyla Wola
Posty: 61
Motocykl: RD07
Przebieg: 75000
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 2 godz 22 min 13 s
|
![]()
No właśnie tych km to możę było max 10tyś przez te 2 lata,a ladowanie w normie jest, po włożeniu nowego aku nic nie robiłem do tej pory i jakos działa,na nowym zrobiłem jakies 2tys km i jest ok.no nie mam pojecia...chcial bym zeby ktos logicznie mi wytłumaczył w jaki sposób mozna w krótkim czasie sprawic zeby aku w afri padło, tzn elektrolit wyparował.
|
![]() |
![]() |