![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 990
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
![]() Online: 3 miesiące 4 dni 17 godz 15 min 47 s
|
![]()
Nie wiem czy w nowym temacie czy odgruzowywać ten..
Z tego co wyszperałem tutaj to większość wrzuca do siebie 40105. Mnie zaś zastanawia czy 40178 będzie spełniać rolę. Jeśli chodzi o wydajność, jest o połowę mniejsza, z czymś co nazywa się Positive Shut Off Valve oraz Check Valve. Druga sprawa to czy Facety faktycznie non stop ciągną paliwo? Gdzieś na xrv.co.uk jest info od przedstawiciela Faceta, który jednoznacznie rekomenduje 40177 jako tę, którą należy instalować do układów w takich silnikach jak w XRV ze względu właśnie na ich sprawność. Czy macie jakieś doświadczenia z tymi mniejszymi pompami? Pzdr
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
pompa paliwowa egejn | BartekJ | Uklad paliwowy i wydechowy | 92 | 20.07.2015 12:14 |
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie | sailor | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 05.06.2012 11:01 |
pompa paliwowa - odpowietrzanie? | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 21.11.2011 23:02 |