Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.05.2014, 00:43   #1
żuk
 
żuk's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 990
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
żuk jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 dni 17 godz 15 min 47 s
Domyślnie

Nie wiem czy w nowym temacie czy odgruzowywać ten..
Z tego co wyszperałem tutaj to większość wrzuca do siebie 40105. Mnie zaś zastanawia czy 40178 będzie spełniać rolę. Jeśli chodzi o wydajność, jest o połowę mniejsza, z czymś co nazywa się Positive Shut Off Valve oraz Check Valve. Druga sprawa to czy Facety faktycznie non stop ciągną paliwo? Gdzieś na xrv.co.uk jest info od przedstawiciela Faceta, który jednoznacznie rekomenduje 40177 jako tę, którą należy instalować do układów w takich silnikach jak w XRV ze względu właśnie na ich sprawność.
Czy macie jakieś doświadczenia z tymi mniejszymi pompami?
Pzdr
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!"
żuk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
pompa paliwowa egejn BartekJ Uklad paliwowy i wydechowy 92 20.07.2015 12:14
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie sailor Uklad paliwowy i wydechowy 5 05.06.2012 11:01
pompa paliwowa - odpowietrzanie? Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 11 21.11.2011 23:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.