|
|
|||||||
| Przygotowania do wyjazdów Jak zdobyć wizę? Jaka kuchenka? Brać materac i namiot? Gdzie są ciekawe miejsca? Jakie kufry wybrać do USA? Czy Anakee założyć odwrotnie? Co to CPD? Odpowiedzi znajdziesz w tym dziale. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Dołączył: 5.3.2006
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Ostrołęka
Posty: 133
Motocykl: RD07a
Online: 3 godz 44 min 39 s
|
a więc tak:
cos tam było wczesniej o kanistrach do kufrów itp. Dla mnie temat uchwytów touratecha na kanistry i bidony jest do bani, bo uchwyt jest tylko na kanistry albo tylko na bidony, a jak będe chciał tam przypiąć coś zupełnie innego, no to bedzie trudno bo uchwty jest na birony i już. Wogóle rozwiązanie do bani, nie mówiąc o kosztach. Zrobiłem sobie sam, uchwyty uniwersalne ![]() na tylnych ścianach kufrów i na wewnentrznych wykorzystując przestrzeń pomiędzy wewnentrzną ścianą kufra, a motocyklem. "uszy" do zaplecenia gumki (lub pasków-zależnie od potrzeb) są takie zwykłe jak do mocowania plandek, zakupione w sklepie metalowym po 80gr za sztuke. mocowane za pomocą nitów zrywalnych i uszczelnione sylikonem (bezwonnym oczywiście) na spodzie z kątownika aluminiowego wspornik podtrzymujący ew. bagaż, butelki itp.efekt: kufer prawy: -uchwyt na tylnej ścianie kufra na np. dwa litrowe aluminiowe bidony na wode -uchwty na wew. ścianie kufra na np. smar do łańcucha w sprayu (nie wiem czy nie ma tam za wysokiej temp. od tłumika na zbiornik ciśnieniowy? ) zobaczymy kufer lewy: -uchwyt na tylnej ścianie kufra na np. trzy litrowe aluminiowe bidony na wode -uchwyt na wew. ściane kufra na np. dętki zapasowe, może być duże, aby płaskie. jeszcze myśle o podobnych uchwytach na przednich ścianach kufrów, ale nie jestem pewny czy pasażerowi nie bedą przeszkadzały? ![]() a fot nie mogę ku.... załączyć!
__________________
N 53o03.728 E 021o36.273 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: stolyca
Posty: 75
Motocykl: F 800 GS
Online: 2 godz 24 min 45 s
|
Ponieważ jest we wcześniejszych postach mowa o sakwach Crosso, zbiornikach na paliwo oraz zaletach i wadach kufrów lub sakw zapodam kilka uwag.
Uważam, że sakwy spisały się na medal. Wytrzymałe, wodoodporne i praktyczne. Szybkie i łatwe zakładanie. Jedyne co to zmodernizowałem płytę usztywniającą tzn zamieniłem plastik na aluminium 2-3 mm. Kilka upadków i zero problemów. Jak się okazało miałem możliwość porównania upadku podczas którego motocykl oparł się przez sakwę i nogę kierowcy o ziemię jak i upadku kiedy motocykl oparł się przez kufer i nogę kierowcy o ziemię. W pierwszym nic się nie wydarzyło. Miękka sakwa ułożyła się jak trzeba. W drugim wypadku noga była fioletowa a kierowca kulał przez 2 tygodnie. Oczywiście kufer ZEGA wgięty od strony mocowania. Mocowanie zbiorników paliwa na tylnych stopkach pasażera również zdało egzamin. 2 x 5 litrów. Nisko środek ciężkości. Nie zawadzałem piętą nawet podczas wygibasów w piachu. Fotki: ![]()
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| sakwy Crosso | megi | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 20 | 24.05.2018 21:06 |
| Sakwy/rogal vs. kufry = bezpieczenstwo? | Kamyk | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 54 | 22.03.2013 16:37 |