|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  23.03.2014, 00:04 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,144
				 Motocykl: oby złodziej kulasy połamał Przebieg: :(   Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s |   
			
			Lepsiejszą pod jakim względem? Pompa to tłoczek który pcha płyn do przewodów hamulcowych. Nie ma tu zbyt wielkiego pola do popisu raczej i wielkiej filozofii. Jedyne co, to to że tłoczek mógłby być większy i pchać z większą siłą, natomiast w praktyce nie ma to sensu, bo zmniejszasz możliwość dozowania hamulca. Rozwijając tą myśl - to co łączy dowolną pompę z reszta układu to.... średnica przewodu hamulcowego. Czyli teoretycznie można wsadzić pewnie każdą inną pompę o ile da się do niej podpiąć ten sam wężyk. Reszta to tłoczek, sprężynka, uszczelki i klamka oraz zbiorniczek. Pytanie zatem - po co wymieniać pompę na "lepszą"? Tak mi się wydaje, ale jeśli ktoś ma inne doświadczenia to sam jestem ciekaw. 
				__________________ ------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ Ostatnio edytowane przez Evvil : 23.03.2014 o 00:07 | 
|   |   |